Citat:
Ursprungligen postat av
Aron
champions league borde ha samma upplägg som grandslam turneringarna i tennis, 16 seedade lag och 128 lag totalt och dubbelmöten och utslagning direkt
inga gruppspel och dylikt skit
Vettigt idé rent sportsligt. Men kanske väl många matcher inledningsvis om man vill se dem på tv.