Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-18, 03:00
  #21877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiquid
Ja nostalgin är det finaste med tibia, och kanske det enda jag kommer ångra på min dödsbädd: att jag inte spelade mer tibia när det väl begav sig.

Att jag inte förstod spelet bättre då också. Visst var jag väl lite för ung osv, men jävlar vad fint det var. 😔

Agreed... folk som spelar MMO's idag just doesn't understand the beauty that was created 20 år sedan.
Skiter i vad folk säger, inte ens WoW kan matcha känslorna som gick med tibia.
Citera
2024-03-18, 14:44
  #21878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Agreed... folk som spelar MMO's idag just doesn't understand the beauty that was created 20 år sedan.
Skiter i vad folk säger, inte ens WoW kan matcha känslorna som gick med tibia.

Exakt. Vi är ett gäng som spelar på ”tibiantis” som är en 7.4 tibia server. Den har varit igång i 3+ år och är seriös som tusan.

Vi PKar mest och ställer till ofog. Men vill du får du självfallet vara med och känna på nostalgin 😎
Citera
2024-03-20, 13:30
  #21879
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiquid
Exakt. Vi är ett gäng som spelar på ”tibiantis” som är en 7.4 tibia server. Den har varit igång i 3+ år och är seriös som tusan.

Vi PKar mest och ställer till ofog. Men vill du får du självfallet vara med och känna på nostalgin 😎

Jag började typ i helgen men man hinner ju bara köra lite i taget. Skulle va trevligt att ha lite folk man kan göra saker med på serer, rp skit eller pk. Sak samma.
Citera
2024-03-26, 19:02
  #21880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen001
Jag började typ i helgen men man hinner ju bara köra lite i taget. Skulle va trevligt att ha lite folk man kan göra saker med på serer, rp skit eller pk. Sak samma.
Kan tyvärr inte PMa dig, men droppa ditt nick eller skicka ett letter till

Gnework
Thais

Så ska jag skicka över discord länk! Vi är ett gäng svenskar som mest PKar, men gött häng varje kväll!
Citera
2024-03-29, 15:01
  #21881
Medlem
Ska börja lira igen! Blir nog Secura. Köpa en Lvl 8 gubbe med bra skills. Kör någon mer på Secura?
Citera
2024-03-29, 19:36
  #21882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiquid
Kan tyvärr inte PMa dig, men droppa ditt nick eller skicka ett letter till

Gnework
Thais

Så ska jag skicka över discord länk! Vi är ett gäng svenskar som mest PKar, men gött häng varje kväll!

Ingen av er som kör lite seriösare på andra gubbar? Har fått blodad tand och faktiskt blivit lite sugen på att köra lite långsiktigare. Levla, questa o skit.
Citera
2024-03-30, 14:31
  #21883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen001
Ingen av er som kör lite seriösare på andra gubbar? Har fått blodad tand och faktiskt blivit lite sugen på att köra lite långsiktigare. Levla, questa o skit.

Är väl några som gör det, men skrivs en del i den officiella discorden under ”swedish-chat” så större lycka där. Då vår egna discord bara används för PK
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback