Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-17, 12:12
  #20413
Medlem
BrainDisorders avatar
Kan inte påstå att jag har lidit utav några större problem med DDOS och så vidare, men fick 8 + 4 + 3 dagars vouchers. Cipsoft är generösa.

Det är dock rätt skönt eftersom det är så jävla segt att hunta manuellt.
Citera
2015-07-17, 12:16
  #20414
Medlem
pumbbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Kan inte påstå att jag har lidit utav några större problem med DDOS och så vidare, men fick 8 + 4 + 3 dagars vouchers. Cipsoft är generösa.

Det är dock rätt skönt eftersom det är så jävla segt att hunta manuellt.

Men det är ju det som är poängen enligt mig, att få se resultat för hårt arbete!
Ddos problemet skulle väl vara löst?
Får känslan av att det är vouchers som får folk att fortsätta ddosa?
Citera
2015-07-17, 12:23
  #20415
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumbba
Men det är ju det som är poängen enligt mig, att få se resultat för hårt arbete!
Ddos problemet skulle väl vara löst?
Får känslan av att det är vouchers som får folk att fortsätta ddosa?

Absolut, menade mest att när man har spelat det här spelet till och från i över 10 år om inte mer så är det rätt skönt att kunna få lite mer exp och kunna ta en extra level eller liknande för en som inte har tid att spela så mycket längre.
Citera
2015-07-17, 22:49
  #20416
Medlem
Calidriss avatar
Hur kan man gå från lvl 384 till 401 på 1 dag som han här har gjort? Kolla länken.

http://mrthomsen.de/player/view/Colt%20Manhunter
Citera
2015-07-18, 00:41
  #20417
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calidris
Hur kan man gå från lvl 384 till 401 på 1 dag som han här har gjort? Kolla länken.

http://mrthomsen.de/player/view/Colt%20Manhunter

Hmm ja 128 mille exp på en dag låter jävligt imponerande
Citera
2015-07-18, 21:20
  #20418
Medlem
Kan man inte bugga statistiksidorna nu för tiden också? bara en tanke liksom
Citera
2015-07-18, 23:58
  #20419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Hmm ja 128 mille exp på en dag låter jävligt imponerande

exp buggen och vouchers.
Citera
2015-07-19, 05:15
  #20420
Medlem
Såg nu efter att inte ha lirat på hela sommaren att jag fått en satans massa vouchers

1x 14 dagar
2x 7 dagar
samt 1x 3dagar.
Är för tillfället 148 men inte så sugen på att lira Känner dock att om man blir sugen på lite tibia i framtiden blir det 200+ på 2 veckor
Citera
2015-07-21, 13:17
  #20421
Medlem
QQQ7000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Folk är avundsjuka för att dem inte hängde med. Inget att haka upp sig på

Det är väll så antar jag, tycker folk är jävligt bittra på forumet överlag. De klagar på att vochers ger uts, sedan när de fick dåligt med vochers klagar de på det. Haha, bara det finns någonting att klaga över är folk nöjda..

Citat:
Ursprungligen postat av Calidris
Nä hoppas verkligen inte det är något att oroa sig över. Inte varit med om någon exp bug förut, spännande

Drog in 1mille exp på ungefär 40min under buggen, blev lite förvånad när man fick behålla expn. Fick dubbel loot, två gånger med. Var det något fel på looten med eller var det bara expn?

Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Tvivlar starkt på att någon får något punishment för det då det var cip själva som failade med nya implementeringen.

Själv fick man 14+7+3 dagars vouchers, dog 4 gånger på min main av server wide dc. Rätt nice

Jag fick 12 dagars vocher, utan att ha dött under DDos. Sedan hade jag 5 dagar sedan gammalt. Skönt att man kan pausa dem med!
Citera
2015-07-21, 14:58
  #20422
Medlem
Yamals avatar
Nån som har koll på dom nya spawnsen som kommer? Kör upp en EK atm men är bara lvl 28 med typ 70 axe so far (han är bara barnet!) och tycker fan även mutated humans är segt. Pengar är inget problem, skiter i profit vill bara ha exp
Citera
2015-07-21, 15:11
  #20423
Medlem
Vill gärna spela på en svensk tibia server, tips? Länk till tibia hemsidan?

Tacksam för svar
Citera
2015-07-21, 15:59
  #20424
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Nån som har koll på dom nya spawnsen som kommer? Kör upp en EK atm men är bara lvl 28 med typ 70 axe so far (han är bara barnet!) och tycker fan även mutated humans är segt. Pengar är inget problem, skiter i profit vill bara ha exp

Bästa för eks är ju typ dragons lvl 30->70 om man har ok skills, tråkigt nog. Kommer en ny dragon spawn i patchen med, dno hur bra den är.

http://tibia.wikia.com/wiki/Next_Update Här har du nya spawns och allt annat.


Kommer man kunna 'world trada' direkt i spelet nu med tibia coins?
__________________
Senast redigerad av wastaah 2015-07-21 kl. 16:01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback