2022-03-01, 15:29
Medlem
Missdiamond00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risketta
Då blir jag nyfiken på vilket sätt du kan säga det med säkerhet?
Du vet att heder inte behöver handla om pappa och bröder t.ex?
Jag tänker att denna kvinnas barns pappa kan vara inblandad, att hon har kränkt hans heder genom att lämna? Träffat någon annan? Osv.
Eller finns inte heder i den somaliska kulturen enligt dig?
Barnets pappa och hon hade aldrig ett riktigt förhållande- så det du tror stämmer inte.
Citera
2022-03-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdiamond00
Vet du det med säkerhet eller är det vad du tror?
För vad jag vet så är han absolut INTE inblandad i detta.

Vet du vika som är inblandade?…
Citera
2022-03-01, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nukkas
N*klas K*rim är pappan till barnet. Tvivlar starkt på att han har med detta att göra.

Släkt med Thommie?
Citera
2022-03-01, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Släkt med Thommie?
Ja, bröder med samma mamma
Citera
2022-03-01, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rang3
Ja, bröder med samma mamma

Tack för svar! 😊 Mkt elände kring den familjen….
Citera
2022-03-01, 16:32
Medlem
Riskettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdiamond00
Barnets pappa och hon hade aldrig ett riktigt förhållande- så det du tror stämmer inte.

Är du tappad eller orkar du inte läsa vad jag har skrivit?
I och med att jag fick veta vem som är pappan så har jag skrivit att jag NOG kan stryka honom som inblandad.
Citera
2022-03-01, 17:02
Medlem
Shit. Niklas har jag inte hört talas som på länge. gick mycket rykten om att han var kvinnoboxaren och några trodde han sammarbeta med polisen för dom torska alltid när det var dax för affärer med han. Men kan lika bra varit någon som spred skit för dom kanske var ovänner eller något. Aldrig träffat han själv.
Citera
2022-03-01, 17:33
Citat:
Ursprungligen postat av Evert1
Shit. Niklas har jag inte hört talas som på länge. gick mycket rykten om att han var kvinnoboxaren och några trodde han sammarbeta med polisen för dom torska alltid när det var dax för affärer med han. Men kan lika bra varit någon som spred skit för dom kanske var ovänner eller något. Aldrig träffat han själv.
Det stämmer. Iallafall det förstnämnda. Det sistnämnda kan jag inte bekräfta men har själv hört det ryktet säkert 10 år tillbaka
Citera
2022-03-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rang3
Det stämmer. Iallafall det förstnämnda. Det sistnämnda kan jag inte bekräfta men har själv hört det ryktet säkert 10 år tillbaka

Så han som skjuter i Forsbacka har en farbror som är informatör åt polisen samtidigt han spöar tjejer. Blir inte lätt för mar*o om det kommer ut om han hamnar på ungdomsvård
Citera
2022-03-01, 18:11
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evert1
Så han som skjuter i Forsbacka har en farbror som är informatör åt polisen samtidigt han spöar tjejer. Blir inte lätt för mar*o om det kommer ut om han hamnar på ungdomsvård

Lite OT blir det ju med att hela släkten och händelsen i F-backa kommer in här men M* är ju inte kvar i häktet längre sen ngn dag utan satt under socialtjänstens "förvar" på ngn adress i landet (pga sin låga ålder?)
Sen händer detta typ dagen efter att media rapporterat eller ngt---- alltså känner ingen direkt koppling men
Citera
2022-03-01, 18:22
Medlem
Ingen som vet vem den anhållne är ?
Citera
2022-03-01, 18:44
Medlem
Greta06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ingen som vet vem den anhållne är ?

Jag vet att N*cklas var en av dom som suttit häktad eller vet och vet enligt ryckte sen om de stämmer de vet ja inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in