Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2022-03-03, 23:23
  #37
Medlem
Efter en googling läser jag att polisen knäckte Sky förra året. Då handlar det här troligen om något gammalt och min gissning är att polisen förmodligen plockade in honom nu för att hans liv är i fara.

Men något som återstår är. Visste polisen om detta redan förra veckan innan mordförsöket? Kan vara så men hur ska polisen samtidigt veta att ett mordförsök ska ske?
Citera
2022-03-03, 23:45
  #38
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Efter en googling läser jag att polisen knäckte Sky förra året. Då handlar det här troligen om något gammalt och min gissning är att polisen förmodligen plockade in honom nu för att hans liv är i fara.

Men något som återstår är. Visste polisen om detta redan förra veckan innan mordförsöket? Kan vara så men hur ska polisen samtidigt veta att ett mordförsök ska ske?

Utredningen mot honom har pågått i månader. Kanske hade han en Sky eller Anom efter Encro. De står att bevisning är från krypterade chattar. Original tråd här. (FB) F.d advokat misstänks för förberedelse till mord (Encro 2022-01-21)
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback