Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-02, 18:10
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Tror även du förstår

Du behöver och din anhängare behöver hjälp.
Citera
2022-03-02, 18:11
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw

Om vi håller oss till ämnet. Menar du inte Frida stängts av innan OS?
Citera
2022-03-02, 18:12
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw

Om vi håller oss till ämnet även om jag förstår det är svårt för dig.

Menar du inte det funnits larmsignaler gällande Frida innan OS?
Citera
2022-03-03, 14:16
Medlem
Harald99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HENSTR
Absolut. Han har motorn, taktiskt sinne, skidtekniken, målmedvetenheten ( flyttade från flickvän inför OS för att kunna lyckas och utvecklas). Dessutom en pappa som an valla skidor.

Jag tar det som en ära i att du citerar mig som ditt första inlägg på flashback.
Många är vi som hoppas på att William lyfter upp svensk herrskidåkning till fornstora dagar.
Vad gäller vallningen så har han kunskaper från födelsen som är överlägsen de flesta.
Vi hoppas att Larry och Anette får många guldstunder det närmsta decenniet eller så.
Så oerhört efterlängtat att se svenska framgångar som annat än en parantes.
Citera
2022-03-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald99
Jag tar det som en ära i att du citerar mig som ditt första inlägg på flashback.
Det var inte hans första inlägg. Inlägg i de här trådarna räknas inte.
Citera
2022-03-03, 14:24
Medlem
Harald99s avatar
För de aktiva som kan tänkas sladda in i dessa trådar. Titta på detta korta klipp (om du inte redan gjort det) och fokusera din karriär efter det. Att bli en vinnare sitter mer än något annat i skallen.

https://www.youtube.com/watch?v=tShwPPkwAnI
Citera
2022-03-03, 14:27
Avstängd
Payback66s avatar
Felpost
Citera
2022-03-03, 14:36
Medlem
Harald99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Det var inte hans första inlägg. Inlägg i de här trådarna räknas inte.

Mångas äro de icke dock (bortsett Lahtis 27/2-22).
Men det är inte viktigt, jag är själv sparsam i min närvaro för övrigt.
Vad som betyder något är att svensk herrskidåkning återigen har något att lägga sin tilltro till.
Att ha varit uppväxt med Wassberg och Svan, men för ung för Jernberg, sätter sina spår.
Bott många år i Norge och tro det eller ej, men samtliga nämnda herrar har i det närmaste gudastatus i vårt västra grannland.
Därför jag blir så trött på Norgehatet i dessa trådar. Kärleken till sporten överträffar alla individuella triumfer i detta land, det är verkligen kärlek vi pratar om här, från ung till gammal.
Citera
2023-04-12, 09:40
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waterfall
Den dagen Larsson och Forsberg kommenterar tillsammans så blir det mute på fjärrkontrollen..
Hagströms upplopp hade väl låtit så här typ:
Larssson - ÅH Hagström är överlägsen detta fysfenomen leker och gör ett utomjordiskt upplopp, hon leker med Diggins detta fysfenomen från Minnesota
Forsberg ÅÅÅH Hagström kan slå av på takten så överlägsen är hon
Larsson - JAJAJA
Forsberg - Aj vad händer hon är nog trea, räcker tiden Peter?
Larsson - Ja tiden ska räcka enligt mina kalkyler, hon är extremt iskall Johanna som vågar slå av på takten
Forsberg - Fast hon missar final
Larsson - Ajajajaj.

Hi-hi. Tack. Ble unkontrollert gapskratt på jobben her.De andre trode jeg hade blitt aldeles galen !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback