Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-02, 17:26
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Vad avses med "hela tiden"? Hela hennes karriär? Ni är roliga ni.

Såja lugn och fin
Citera
2022-03-02, 17:27
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Sent ska syndaren vakna heter det ju, men man kan verkligen undra på vad denna ledning sysslat med.
Frida borde stängts av omedelbart efter första kollapsen i OS och bara skickats hem till Sverige för vidare utredning av sjukvården.

Själv fattar Frida inte varför hon inte får åka och så länge hon inte inser sin sjukdomsbild så kommer hon aldrig att komma ur den.
Beror det på en total förnekelse eller på en låg IQ hos Frida eller på båda, kanske en blandning.

Det beror på morsan och en svag landslagsledning. Hade det varit en riktig chef hade hon inte ens varit i OS
Citera
2022-03-02, 17:35
Avstängd
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Det beror på morsan och en svag landslagsledning. Hade det varit en riktig chef hade hon inte ens varit i OS

Sant. För hon såg ungefär lika sjuk ut även i höstas.
Citera
2022-03-02, 17:38
Medlem
katws avatar
Citat:
Såja lugn och fin

Argumenten räckte inte längre än de tuffa solbrillorna
Citera
2022-03-02, 17:40
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Sant. För hon såg ungefär lika sjuk ut även i höstas.

Och förra hösten. Och förra. Och förra. Och året innan det. Otroligt att man kan befinna sig i världseliten i det tillståndet.
Citera
2022-03-02, 17:41
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Och förra hösten. Och förra. Och förra. Och året innan det. Otroligt att man kan befinna sig i världseliten i det tillståndet.

Det har varit allvarligt hela tiden. Hon har ju stängts av tidigare av läkare.
Citera
2022-03-02, 17:45
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Argumenten räckte inte längre än de tuffa solbrillorna

Men du har ju samma svar hela tiden och fortsätter blunda. Det var det jag menade detta har pågått i flera år. Först nu det blir farligt när kroppen börjar på allvar säga ifrån. Nu stängs hon av och det kommer vara hela säsongen ävensom det inte kommunicerats ännu. Jag tror kanske hon kan få ordning på sin hälsa om hon får hjälp. Men inte säkert vi får se.
Senast redigerad av Jenshall 2022-03-02 kl. 17:49.
Citera
2022-03-02, 17:46
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Du har inte bilden klar ditt förbannade stolpskott. Putsa glasögonen.

Menar du hon inte fått tävlings förbud av läkare tidigare?
Citera
2022-03-02, 17:51
Medlem
katws avatar
Citat:
Men du har ju samma svar hela tiden och fortsätter blunda. Det var det jag menade detta har pågått i flera år. Först nu det blir farligt när kroppen börjar på allvar säga ifrån. Nu stängs hon av och det kommer vara hela säsongen ävensom det inte kommunicerats ännu. Jag tror kanske hon kan få ordning på sin hälsa om hon får hjälp. Men inte säkert vi får se.

Dravel. Du har ingen aning om hur hårt skiathlonen på OS tog i de omständigheterna. Lätt att sitta bakom ett tangentbord och spela allan. Men jag hoppas att hon måste lägga av så du får ro i själen.
Citera
2022-03-02, 17:55
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Dravel. Du har ingen aning om hur hårt skiathlonen på OS tog i de omständigheterna. Lätt att sitta bakom ett tangentbord och spela allan. Men jag hoppas att hon måste lägga av så du får ro i själen.

OS? Detta begriper du väl började långt före OS. Hon skulle aldrig fått åka till OS.
Citera
2022-03-02, 18:02
Medlem
katws avatar
Citat:
Eller så insåg hur det låter det du skriver.

Du skriver ju inte ens på korrekt svenska. Gå vidare i livet nu, bittre lille man.
Citera
2022-03-02, 18:08
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Du skriver ju inte ens på korrekt svenska. Gå vidare i livet nu, bittre lille man.

Tror även du förstår.
Senast redigerad av Jenshall 2022-03-02 kl. 18:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback