Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Men du har ju absolut inget att gå på om Rysslands framtid mer än en massa svammel om reservdelar.
Jag är ganska säker på att Ryssland även nästa år kommer att ha rekordskördar och fortsätta med det långt in i framtiden. Och det är jag inte ensam om.
Däremot är frågan hur det blir i väst. Om det stagnerar eller rentav av minskar i takt med klimatförändringar och i det akuta läget brist på konstgödsel.
Nu var det du som tydligt deklarerade att Ryssland inte skulle få problem med sina jordbruksmaskiner.
Vilket du backar från????
Men uppenbarligen är det din argumentationsteknik byggd på att när du blir överbevisad flyttar du målstolparna. Vilkar verkar vara typiskt för ni som beundrar Putin.
Givetvis kan de kompensera den mekaniserade jordbruket med tillförsel av manuell arbetskraft.
Nu är detta inte enbart relaterat till Jordbruket utan till många områden, så frågeställningen blir hur arbetskraften(Dvs. innvånarna) kommer att acceptera de nya levnadsförhållanden.
På samma sett som vi i väst påveras , men min uppfattning är att anpassningen för väst kommer att bli mindre och mindre långvarig jämfört med vad som kommer att ske i Ryssland.