Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2006-07-14, 23:22
  #13
Medlem
Mongobolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Bor du i bollnäs?
Isåfall vill jag ha tag i den här jimpan.

Hehe, nejdu. Stockholmare här

Och Jimpan.. Han heter något annat på riktigt
Citera
2006-08-11, 02:59
  #14
Medlem
snabbmats avatar
Efter att ha läst hela historien. Om hur du beskrev din självsäkerhet, kvicktänkthet och positivitet under ruset så blev meningen: "jag bara satt där i min sköna fotölj och förbannade världen" i sammanhanget ren poesi!
Citera
2006-08-11, 08:55
  #15
Medlem
Richtmans avatar
Gillar att du gav den där hannah eller vad hon hette svar på tal, finns fan inget värre än nyfrälsta som hugger ner på folk som faktiskt klarar av saker utan att bli beroende etc.
Citera
2017-12-29, 21:35
  #16
Medlem
Tjackballe efter en kväll på "vaken" ?... Det plockar ner trovärdigheten kraftfullt Kul läsning fö.
Citera
2017-12-31, 13:19
  #17
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosskorv
Tjackballe efter en kväll på "vaken" ?... Det plockar ner trovärdigheten kraftfullt Kul läsning fö.
Skulle det vara ovanligt menar du?
Citera
2018-01-03, 13:05
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Skulle det vara ovanligt menar du?

Brukar vanligtvis uppträda efter några dagars race men jag har inte forskat på det så man kanske är olika känslig.
Citera
2018-01-06, 01:49
  #19
Medlem
robertlus avatar
"En sen eftermiddag, när det just börjat bli höst. Löven faller"

hahaha, måste vara den bästa inledningen någonsin. Fruktansvärd rolig rapport att läsa då den är, rakt igenom, en käftsmäll till din svenskalärare. Har nog aldrig läst något som är mer grammatiskt inkorrekt, men fortfarande underhållande. Författare är ditt framtida yrke. Du kommer knulla av Leif GW. från tronen. Lätt!!
Citera
2018-01-06, 02:17
  #20
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
"En sen eftermiddag, när det just börjat bli höst. Löven faller"

hahaha, måste vara den bästa inledningen någonsin. Fruktansvärd rolig rapport att läsa då den är, rakt igenom, en käftsmäll till din svenskalärare. Har nog aldrig läst något som är mer grammatiskt inkorrekt, men fortfarande underhållande. Författare är ditt framtida yrke. Du kommer knulla av Leif GW. från tronen. Lätt!!

Första gången jag påpekar någon annans stavfel ifall jag inte själv är ute och cyklar för min svenska är horribel
Men stavas det inte ''svensklärare''?
Citera
2018-01-07, 02:13
  #21
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Första gången jag påpekar någon annans stavfel ifall jag inte själv är ute och cyklar för min svenska är horribel
Men stavas det inte ''svensklärare''?

haha, det är mycket möjligt Men jag har alltid sagt min "svenskalärare", men bra poängterat. Ska man försöka vara duktig och påpeka saker så ska man fan få smäll på fingrarna själv när det är befogat, hehe.
Citera
2018-01-08, 15:29
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Bor du i bollnäs?
Isåfall vill jag ha tag i den här jimpan.


HAHA! samma här
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback