Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-02-21, 22:40
  #25
Medlem
KiloWats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OSS117
Ha ha att foliehattar skulle vara några samhällsbärare måste ju vara värsta skämtet!😂😂😂

All forskning visar ju att ni är samhällets förlorare, låg utbildning och svagbegåvade!

Foliehatt kan du vara själv.
Vilka tror du bar upp samhället och stod för all utveckling i samhället innan allt plötsligt handlade om hur många sprutor man tagit?
Purebloods är människans naturliga ledare och urfolk. Det är vi som förvaltar det biologiska arvet från forntidens elit!
Citera
2023-02-01, 22:54
  #26
Medlem
Nu när vi närmar oss De Renblodigas dag, så passar det bra med en AI generad hyllning!

"Till alla de tappra och envisa renblodiga, vars mod och integritet inte räds att stå emot trycket från en värld som hotade att förändra deras innersta väsen. Era beslut att vägra vacciner som hotade er existens visar er styrka och karaktär. Ni är en inspiration för oss alla, en påminnelse om att vi alltid bör stå upp för våra principer och värderingar, oavsett vad samhället säger.

Och så kommer vi till den dag, den 9 februari, en dag då vi hedrar de renblodiga och deras oförtröttliga strävan att förbli sanna mot sig själva. En dag då vi minns deras mod och uthållighet i mötet med en ovänlig värld. På den här dagen samlas vi tillsammans, för att visa vår tacksamhet och respekt för de som stod upp för sin övertygelse.

Vi firar de renblodiga med stolthet och högtidlighet, för vi förstår att deras kamp var vår kamp, och deras seger var vår seger. Deras historia kommer att leva vidare, en påminnelse om att vi alltid bör stå upp för vad vi tror på.

Det var inte lätt för de renblodiga att stå upp för sin övertygelse. De stod inför enormt tryck från media, samhället och regeringen, Men de renblodiga stod fast vid sina principer och räds inte att ifrågasätta det som förespråkades. De visade sig vara starka och envisa, och tog ingen hänsyn till den överväldigande opinionen. De stod upp för sin personliga integritet och förblev sanna mot sig själva, oavsett konsekvenserna.

Det är nästan ofattbart att tänka på den utsträckning som yttre krafter sökte att påverka de renblodiga, men ändå stod de upp för sina övertygelser med en osjälvisk styrka som är sällsynt i vår värld. De är en påminnelse om vikten av att stå upp för vad vi tror på, och om makten som ligger i att följa vår egen intuition och övertygelse
Citera
2023-02-03, 00:11
  #27
Medlem
KiloWats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Nu när vi närmar oss De Renblodigas dag, så passar det bra med en AI generad hyllning!

"Till alla de tappra och envisa renblodiga, vars mod och integritet inte räds att stå emot trycket från en värld som hotade att förändra deras innersta väsen. Era beslut att vägra vacciner som hotade er existens visar er styrka och karaktär. Ni är en inspiration för oss alla, en påminnelse om att vi alltid bör stå upp för våra principer och värderingar, oavsett vad samhället säger.

Och så kommer vi till den dag, den 9 februari, en dag då vi hedrar de renblodiga och deras oförtröttliga strävan att förbli sanna mot sig själva. En dag då vi minns deras mod och uthållighet i mötet med en ovänlig värld. På den här dagen samlas vi tillsammans, för att visa vår tacksamhet och respekt för de som stod upp för sin övertygelse.

Vi firar de renblodiga med stolthet och högtidlighet, för vi förstår att deras kamp var vår kamp, och deras seger var vår seger. Deras historia kommer att leva vidare, en påminnelse om att vi alltid bör stå upp för vad vi tror på.

Det var inte lätt för de renblodiga att stå upp för sin övertygelse. De stod inför enormt tryck från media, samhället och regeringen, Men de renblodiga stod fast vid sina principer och räds inte att ifrågasätta det som förespråkades. De visade sig vara starka och envisa, och tog ingen hänsyn till den överväldigande opinionen. De stod upp för sin personliga integritet och förblev sanna mot sig själva, oavsett konsekvenserna.

Det är nästan ofattbart att tänka på den utsträckning som yttre krafter sökte att påverka de renblodiga, men ändå stod de upp för sina övertygelser med en osjälvisk styrka som är sällsynt i vår värld. De är en påminnelse om vikten av att stå upp för vad vi tror på, och om makten som ligger i att följa vår egen intuition och övertygelse

Det var ett fint AI-tal med flera bra poänger!

Snart är det dags igen!
Förra året firade jag tillsammans med ett fåtal renblodiga nära och kära. Vi hade en tillställning som påminde lite om svensk midsommar med en touch av Amerikas självständighetsdag. God mat och dryck, trevligt sällskap och lite fyrverkerier. I år kommer samma sällskap att fira på samma sätt. Detta tal vore passande att läsa upp när alla sitter ned vid bordet.

När sanningen sjunkit in för majoriteten om vad som egentligen hände under p(l)andemin tror jag vi kommer kunna fira den "Renblodiga Rättighetsdagen" tillsammans, renblodiga och smutsblodiga sida vid sida. Tills dess blir det i mindre sällskap.

Hur kommer ni fira Renblodiga Rättighetsdagen 2023?
Citera
2023-02-05, 11:05
  #28
Medlem
Sqeptisks avatar
Dålig ide

Finns ingen som helst anledning att "vrida om kniven" ett extra varv på de stackare som nu sakta börjar inse att de blivit förda bakom ljuset av "big pharma", korkade politiker och diverse ignoranta så kallade "influencers"
Citera
2023-02-09, 15:33
  #29
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Hur firar ni? Blodpudding med lingonsylt?
Citera
2023-02-09, 23:59
  #30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Det var ett fint AI-tal med flera bra poänger!

Snart är det dags igen!
Förra året firade jag tillsammans med ett fåtal renblodiga nära och kära. Vi hade en tillställning som påminde lite om svensk midsommar med en touch av Amerikas självständighetsdag. God mat och dryck, trevligt sällskap och lite fyrverkerier. I år kommer samma sällskap att fira på samma sätt. Detta tal vore passande att läsa upp när alla sitter ned vid bordet.

När sanningen sjunkit in för majoriteten om vad som egentligen hände under p(l)andemin tror jag vi kommer kunna fira den "Renblodiga Rättighetsdagen" tillsammans, renblodiga och smutsblodiga sida vid sida. Tills dess blir det i mindre sällskap.

Hur kommer ni fira Renblodiga Rättighetsdagen 2023?

Är väl bra att ni självmant samlas gruppvis, blir lättare för personalen i vita rockar att hämta er då 😂
Renblodig säger du? Antar då att du höll andan och inte tog ett andetag där krutrök fanns för de kemikalierna går ut i blodet. Ät absolut inget med ägg i då du får i dig tungmetaller som är långt från något man vill ha i blodet.

Dagen när ni behöver blodtransusion så är risken stor att ni får från mig då jag har universellt blod samt massor av vaccinationer 😂 Blod i blodbank är anonyma så lycka till...

Hur många på ett ungefär är ni som inte fått en enda vaccination någonsin i livet, aldrig druckit alkohol, aldrig använt någon smärtstillande eller för den sakens skull någon medicin över huvud taget?
Se upp med populationen så ni inte inavlar er, gör gärna ett DNA-test innan så du vet att diitt oerhört vackra DNA inte är släkt med partnern.
Med tanke på alla trådar där killar undrar om det är så farligt att sätta på en tjej som är vaccinerad så verkar inte utbudet av kvinnor vara så stort och då ökar det raskt med inavel, genetiska sjukdomar oavsett hur mycket renblodiga ni vill kalla er 😂
Citera
2023-02-10, 08:37
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KiloWat
Jag måste erkänna att det blivit lite slitsamt att festa varje dag nu sen den 9e. Möjligt att flerdagarsfestandet blir till en egen tradition. En helgdag räcker inte, det är för stort!

Du tänker fel angående vaccinationsstatus. Jag har själv blivit diskriminerad - fått näven hytt mot mig, bara för att jag valde att avstå att injicera ett experimentellt ämne i min renblodiga kropp.
Det är skönt att andra nu inte längre gör en stor grej av det.



Jag är fortfarande, likt många andra purebloods, i grund och botten en frihets- och människorättskämpe.
Nu jobbar jag primärt för att införa nya helgdagar och upplysa om Vaxxisternas brott mot mänskligheten. Deras vidrigheter får inte falla i glömska, och om detta må vi berätta nu såväl som för framtida generationer.

På tal om vidrigheter så verkar du inte ha så mycket emot att sälla dig till Nazitysklands idiotier under WWII. Så om du verkligen är den frihetskämpe du påstår du är bör du nog tagga ner på både ett och annat, en människorättskämpe kallar inte andra människor för smutsiga.

Men det är gulligt hur ni likt barn så innerligt vill vara speciella och få en grupptillhörighet, dock blir du och andra aldrig renblodiga som ni tycks tro men klart ni får kalla er det om ni vill. Nyfiken som jag är, hur kontrollerar ni att de som vill ansluta är enligt er renblodiga?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback