2011-09-05, 22:57
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Var det inte så att det handlade om Geijer-affären? Som jag minns det hade Leif GW genom luskande mycket information om en hel del högt uppsatta människors rännande till prostituerade, genom sin tystnad erbjöds han proffessorstitel. Det rimmar väl med vilken maktfullkomlig, narcissistisk klåpare han verkar vara. Mummel, självklarheter och bombastiska uttalanden hit och dit. Ingen trevlig människa.

Hans hållhakar måste ha med Geijeraffären att göra och måste också vara någon annan än Geijer själv då det även på den tiden var en officiell sanning om än inte tryckt i DN. Kom ihåg att det var i denna veva som Ebbe Carlsson var sossarnas utsände att sopa igen spåren och hans bisexuelle kompis Hans Holmer blev satt som chef på Säpo. Palme kunde han.... dvs det måste vara Palmes egna sexuella utsvävningar det handlade om. Fälldin fåraherden var det nog inte

ONekligen ödets ironi att det blev just detta bisexuella radarpar som sabbade mordutredningen på Palme och att även denna utredning inte verkar släppa Leif GW's hjärna heller.....
Citera
2011-09-07, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Frågan är ju vem du och din lärare är?

Varför är det frågan?
Citera
2011-09-07, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Var det inte så att det handlade om Geijer-affären? Som jag minns det hade Leif GW genom luskande mycket information om en hel del högt uppsatta människors rännande till prostituerade, genom sin tystnad erbjöds han proffessorstitel. Det rimmar väl med vilken maktfullkomlig, narcissistisk klåpare han verkar vara. Mummel, självklarheter och bombastiska uttalanden hit och dit. Ingen trevlig människa.

Intressant spår, men lite löst kanske. Borde nog söka upp min källa igen och se vad denne exakt menade.
Citera
2011-09-07, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clive-Hasse
Kul att du får fika med Jerzy Sarnecki därute på Södertörns högskola....

Fel kriminolog! Men ska det tolkas som att du menar att även Jerzy anser att GW inte fick titeln genom riktigt rent spel??
Citera
2011-09-07, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prokrastineraren
Varför är det frågan?

Om det är någon som vet vad han snackar om eller inte.
Citera
2011-09-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidI
Hmm.. Har Leif en tendens att bli vän med pråltuppar.. Jag vet inte. Jag förstår att du kan tycka att Guillour är en sådan, men Claes känns mer tveksamt, vilka andra vänner har han? Är Plura en vän egentligen? Om han är det talar det mot din teori. Men det skulle kunna vara som du säger. Leif kanske vill få bekräftelse så tyr han sig till olika pråltuppar?!?

O ja i allra högsta grad.
Karln var ju vän med gamgubben Stenbock då det begav sig, så ja, pråltuppar gillar han att umgås med.
Man kan kalla det maktelit också, om man är lite mer skolad.
Senast redigerad av negerslavar 2011-09-07 kl. 12:00.
Citera
2011-09-07, 12:35
Medlem
theodor.busses avatar
Är det någon som vet ifall LGW har en bror i Piteå som heter Bo?
Citera
2011-09-13, 17:33
Medlem
Copy/paste: från fb-tråden inlägg nr: 382, här:
https://www.flashback.org/t1605724p32

"Vill bara poängtera ett radioprogram med Leif GW som jag glömt namnet på där han pratar om säkerhet och terrorism. Han säger där att han skulle inte bli förvånad om ngn underrättelsetjänst skulle kunna ligga bakom ett omfattande false flag terror-event, han pratar om en a-bomb där. Kanske inte bara för att få anslag såklart utan för geopolitiska motiv och kontrollstat".
http://privat.bahnhof.se/wb379880/po...gw-persson.mp3

Senast redigerad av The.Whistleblower 2011-09-13 kl. 17:39. Anledning: länk-tillägg
Citera
2011-09-18, 11:46
Medlem
Spindelfridas avatar
http://www.expressen.se/nyheter/1.25...praktig-angest

Cecilia Hagen intervjuar GW i dagens Expressen. Ångest tycks vara även hans arvedel, stackarn:-)
Citera
2011-09-18, 12:45
Medlem
Hur kunde karln egentligen nå sådana framgångar med sina böcker? Klart mediokra kriminalromaner i mitt tycke.
Citera
2011-09-18, 13:15
Medlem
Spindelfridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
Är det någon som vet ifall LGW har en bror i Piteå som heter Bo?

Nej, men han har en syster som är hunduppfödare och hunddomare.
Citera
2011-09-18, 13:28
Medlem
"Och hos Bonniers säger de att jag är lika viktig för dem som Selma Lagerlöf en gång var

Leif GW Persson + Bonnier = Sant
/Money talks...

Definition of Dux Femina Facti: a woman was leader of the exploit The latin expression “Dux Femina Facti” is also said to have other alternatives, in other languages, such as for example; how the French put it >>>--------> "Cherchez la femme”…

dux=leader
femina=female
facti=of the deed.
Chefredaktör
Lena
K. Samuelsson
på norskägda SvD
DÅ hon utpekades
sambo med
men numera
gift med
Niclas Silow
På Schibsted &
LO-delvis ägda Aftonbladet
som enligt reklamen
som nu återigen körs
på Bonnierstevekanal TV4:a
kör en
BMW…

>>>--------> https://www.flashback.org/t1460329p4 vid inlägg nr: 43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in