2022-02-07, 14:27
Medlem
Hej! Tänkte få lite ränta på lite btc och eth, funderade först på Celsius eller BlockFi men ser att Midas Investments ger mkt bättre app, 17% på bitcoin. Har någon erfarenhet av Midas? Googlat utan att hitta nått alarmerande.
Citera
2022-02-07, 15:26
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlphaandOmega
Hej! Tänkte få lite ränta på lite btc och eth, funderade först på Celsius eller BlockFi men ser att Midas Investments ger mkt bättre app, 17% på bitcoin. Har någon erfarenhet av Midas? Googlat utan att hitta nått alarmerande.
Aldrig hört talas om. Ser ut att vara scam, sponant.

We scanned midas.investments for several indicators and we think the website may be a scam. Exercise extreme caution when using this website.
https://www.scamadviser.com/check-website/midas.investments
Citera
2022-02-08, 02:58
Medlem
Citat:
jag sparar där. det är legit.
Citera
2022-02-08, 19:41
Medlem
Ok tack. Jag tycker det verkar ok men skall kolla lite till
Citera
2022-02-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backflash631
jag sparar där. det är legit.

Har du plockat ut nått därifrån? Det är det som är den stora frågan
Citera
2022-02-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinkmytwink
Har du plockat ut nått därifrån? Det är det som är den stora frågan
provade precis. gick utmärkt.
Citera
2022-02-09, 00:59
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:

17% på Bitcoin? Det låter för bra för att vara sant
Citera
2022-02-09, 06:44
Medlem
Låter ju lite för bra för att vara sant. Celsius ger väl 4-5%. Även om det inte är en scam så är nog risken inte obefintlig att bli av med sina pengar. För att få en så stor apy så måste dom ju använda det insatta kapitalet på ett ganska riskabelt sätt inom defi. Tänker jag. Å andra sidan blir väl 17% apy typ x3,5 roi på 8 år, 5% x1,5 så ganska stor uppsida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in