Citat:
Ursprungligen postat av
Gurlpower
Jag hörde från en bekant igår att stackars Diana haft kaos med sin familj som inte accepterade hennes identifiering som kvinna. Brorn vägrade sitta i samma rum som henne men gråter på instagram nu när hon är död.
Jag har aldrig uppfattat att det skulle vara så, hon berättade däremot att hennes familj hade svårt att acceptera det i BÖRJAN..
Har både sett och hört Dianas mamma i många lives och jag tycker att dom verkat ha en underbar relation, mycket skratt och dom verkade kunna prata om allting med varandra, men det klart det kan ju ha varit stormigt ibland ändå..
Om hennes bror har jag ingen aning om hur det ser ut men tycker det är hemskt att du skriver som du gör, bara för att han inte gillade hennes läggning så betyder det ju inte att han inte älskade henne. Hon var ju samma person innan hon gick ut med vem hon var.
Jag hoppas inte att hennes familj läser den här tråden. Jag hade klandrat mig själv så fruktansvärt mkt om jag vore brodern som det är, och att dessutom få läsa det du skrev måste göra att det gör ännu ondare.
Vila i frid Diana.🥺❤️