Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-14, 10:10
Medlem
Så här trasiga individer blir ofta inte långlivade. Shemales som knarkar och säljer sex, det säger sig självt att de mår dåligt och att vad som helst kan hända inom kort. Sorgligt, men sant.
Citera
2022-11-14, 11:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Två mord på två sheboys från lilla Tollarp inom två år

Märkligt på en sådan liten ort. Man tror ju annars att en här typen av freaks oftast kommer från storstäder.
Tollarp har kommit en lång väg från att ha "Tollarparn" som ansikte utåt
Citera
2022-11-14, 16:15
Medlem
Fup ang. Rånet och knivskärning mot Diana 2021.

https://anonfiles.com/haWcw1H7yf/Lun..._81_maskad_pdf
Citera
2022-11-15, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Fup ang. Rånet och knivskärning mot Diana 2021.

https://anonfiles.com/haWcw1H7yf/Lun..._81_maskad_pdf
Fupen funkar inte..
Citera
2022-11-15, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverrav10
Fupen funkar inte..

Den funkar utmärkt.
Citera
2022-11-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverrav10
Fupen funkar inte..
Jodå, den fungerar
Citera
2022-11-23, 14:08
Medlem
Jag hörde från en bekant igår att stackars Diana haft kaos med sin familj som inte accepterade hennes identifiering som kvinna. Brorn vägrade sitta i samma rum som henne men gråter på instagram nu när hon är död.
Citera
2022-11-23, 15:43
Medlem
linn_rosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurlpower
Jag hörde från en bekant igår att stackars Diana haft kaos med sin familj som inte accepterade hennes identifiering som kvinna. Brorn vägrade sitta i samma rum som henne men gråter på instagram nu när hon är död.

Konstigt, för att när jag såg Diana i lives för länge sedan så verkade hens mamma väldigt förstående och syntes även i lives medans Diana sminkade sig och drack mm.
Kanske hade brorn problem med detta, ingen aning. Men jag misstänker snarare att familjen kan haft problem med vad Diana sysslade med som eskort, droger, sexförsäljning mm snarare än hennes identifiering
Citera
2022-11-23, 15:59
Medlem
Citat:

Jag har aldrig uppfattat att det skulle vara så, hon berättade däremot att hennes familj hade svårt att acceptera det i BÖRJAN..
Har både sett och hört Dianas mamma i många lives och jag tycker att dom verkat ha en underbar relation, mycket skratt och dom verkade kunna prata om allting med varandra, men det klart det kan ju ha varit stormigt ibland ändå..

Om hennes bror har jag ingen aning om hur det ser ut men tycker det är hemskt att du skriver som du gör, bara för att han inte gillade hennes läggning så betyder det ju inte att han inte älskade henne. Hon var ju samma person innan hon gick ut med vem hon var.
Jag hoppas inte att hennes familj läser den här tråden. Jag hade klandrat mig själv så fruktansvärt mkt om jag vore brodern som det är, och att dessutom få läsa det du skrev måste göra att det gör ännu ondare.

Vila i frid Diana.🥺❤️
Citera
2022-11-23, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
Konstigt, för att när jag såg Diana i lives för länge sedan så verkade hens mamma väldigt förstående och syntes även i lives medans Diana sminkade sig och drack mm.
Kanske hade brorn problem med detta, ingen aning. Men jag misstänker snarare att familjen kan haft problem med vad Diana sysslade med som eskort, droger, sexförsäljning mm snarare än hennes identifiering

Min bekanta sa att Dianas närmsta vänner hade live igår i gruppen till minne av, där de berättade att mamman och mormor sa att hon "spökar ut sig" när hon sminkade sig osv. Att mamman tog swishbetalningar när Diana var eskort via sitt konto. Känner inte familjen alls men det är tragiskt om det visar sig vara sant
Citera
2022-11-25, 08:31
Medlem
linn_rosss avatar
Citat:
Min bekanta sa att Dianas närmsta vänner hade live igår i gruppen till minne av, där de berättade att mamman och mormor sa att hon "spökar ut sig" när hon sminkade sig osv. Att mamman tog swishbetalningar när Diana var eskort via sitt konto. Känner inte familjen alls men det är tragiskt om det visar sig vara sant

Man kan väl säga att någon spökar ut sig när den sminkar sig för mycket exempelvis oberoende om det är en tjej eller kille.
Att mamman tog emot swishbetalningar ser jag inte som jättekonstigt eller som att mamman behöll pengarna själv. Snarare att Diana/Otto inte ville att dem skulle spåras till henne.

Tycker att minnesgruppen är fruktansvärt hemsk, hur man kan prata så mkt skit om hennes familj.
Ser inte det som konstigt att de valt att begrava hen med namnet Otto då familjen fortfarande ser hen som just Otto.
De ser nog att själva Diana var en destruktiv person vilket härledde till hens död och väljer att minnas hen som just Otto.
Hoppas verkligen inte att familjen läser allt hemskt som skrivs om dem. De har nog med att sörja.
Citera
2022-11-25, 08:36
Medlem
b00b00s avatar
Citat:

Tog mamman emot grabbens hor-pengar via swish?
Låter onekligen som koppleri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in