Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-06, 01:42
  #229
Medlem
stjaertselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag tyckte hon höll på att få panikångest. Om det hade att göra med Malik, jobbiga arbetstider på eftermiddagen, att det blev buss istället för tåg hem eller personliga issues återstår att se.

Vi kan konstatera att hon numera är ännu en kultfigur från SVT:s lokalredaktioner som Jonas "gymrunkarn" Berring.


Då filmar man från entrédörren eller redaktionen om man inte har kläder.

Jag har för helvete gått på isiga torkställningar i Nordnorge i minusgrader men började det blåsa för mycket fick man göra annat. Är folk helt infantilt efterblivna och inkapabla att ta initiativ?

Det gjorde de typ. Det är filmat ett tiotal meter från SVT-husets entré. De valde nog den närmaste platsen där det fanns både vy mot havet/hamnen och någorlunda skydd från vinden.

Men det är också ganska stor skillnad mellan att vara aktiv och röra sig, som att gå på isiga torkställningar, vad det nu innebär, och att stå ute och vänta/förbereda sig på plats för livesändning. Jag skulle kunna tänka mig att reportern underskattade kyleffekten och tänkte att tio minuter ute nog inte skulle vara så jobbigt. Eller så berodde reporterns känslouttryck på något annat helt orelaterat, något som hänt precis i privatlivet.

Vem vet egentligen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback