Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-31, 03:46
  #109
Medlem
Det blåser väl saltvatten i ögonen och så blåser det, vilket förklarar andningen.
Citera
2022-01-31, 04:55
  #110
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Jag skulle säga att det är ett skånskt problem. Snarare än ett SVT-problem. Veka skåningar helt enkelt.

Uppenbart från videon att det inte ens blåser speciellt mycket. Och hon är max 50-60 meter från SVT.

Verkar inte vara några problem för SVT att rapportera från blåsten, om man inte är i Skåne då...

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...rjor-stalls-in
Citera
2022-01-31, 05:14
  #111
Medlem
AdMortems avatar
Ni missar det som pågår nämligen att tjejen... fryser otroligt mycket.

Hon har antagligen stått ute länge och de avstår väldigt tydligt med att filma neråt. Hon är sannolikt dyngsur i skor och byxor och orolig att en våg ska slå över henne helt eftersom hon redan är kall och blöt.
Citera
2022-01-31, 05:52
  #112
Medlem
rskworpbs avatar
Vad säger facket om att hon riskerade att bli blöt om fötterna när hon stod där?
Citera
2022-01-31, 05:59
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
https://www.svtplay.se/video/3375017...29-jan-19-30-6

Varför flyttar sig inte den här reportern några centimeter in mot kajen då hon rapporterar om stormen i Malmö?

Istället står hon kvar, med stort darr på rösten. Hon är helt förstörd, är tvungen att bryta i meningen, skriker till under rapporten och gråter, mot slutet.

"Ta hand om dig." säger nyhetsuppläsaren på slutet.

Står SVT med en pistol mot pannan på henne "flyttar du dig inåt dödar vi dig"?

Lever hon under hot att få sparken från SVT om hon flyttar sig ett par centimeter inåt?

Är hon en "wannabe-mitt-i-krig-och-sprängdåd-utrikeskorre" och vill bevisa sitt stora mod, genom att stå kvar vid strandkanten?

Fan vad snygg kvinna, kanske den snyggaste kvinnan jag sett i mitt liv. Stackars kvinna, som måste stå och gråta i stormen, någon som vet om hon är gift? redigt vacker, riktigt wifey material.
Citera
2022-01-31, 06:11
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Vad säger facket om att hon riskerade att bli blöt om fötterna när hon stod där?
Jag tror det är en jävla massa liv där nu. Fan va hemskt det hela är

Någon som vet mer?
Citera
2022-01-31, 06:27
  #115
Medlem
Jenny.Ondiolines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
Framstår som lite löjligt, men samtidigt så trodde jag det skulle vara värre.

Ingen aning om hon har stått där i en timme och väntat i kylan, det är förbaskat svårt att höra saker i vinden, och samtidigt blåser det iskallt vatten över en. Nedkylning sker snabbt, och det verkar vara faktorn bakom.

Hon är nog inte stolt över reportaget, men det känns inte direkt värdigt en tråd om.

Exakt vad jag tänker också. Jag tycker inte alls att klippet nådde upp till de förväntningar som TS först gav mig. Hon är förstås kall och nedkyld och vill nog bara in. Inte alls särskilt kul enligt mig.
Citera
2022-01-31, 06:33
  #116
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Ondioline
Exakt vad jag tänker också. Jag tycker inte alls att klippet nådde upp till de förväntningar som TS först gav mig. Hon är förstås kall och nedkyld och vill nog bara in. Inte alls särskilt kul enligt mig.

Nu förringar du den här skräckupplevelsen, hon är värd Pulitzer-priset minst (eller liknande som gäller utanför USA).
Citera
2022-01-31, 06:37
  #117
Medlem
Sesuss avatar
-
HAHAH!
Sverige i ett nötskal. Sorgligt.
Fetman är som cancer på cigaretten.
Citera
2022-01-31, 06:38
  #118
Medlem
Ingen grät ingen darrade på rösten. Lås tråden.
Citera
2022-01-31, 06:40
  #119
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Klassiker:
https://www.youtube.com/watch?v=ZyrRCx8-fZk
-
Amazing.Hahah
Det här funkar ju tills han blir avslöjad. Skit i det har medierna. Fake News!
Citera
2022-01-31, 06:44
  #120
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Ni missar det som pågår nämligen att tjejen... fryser otroligt mycket.

Hon har antagligen stått ute länge och de avstår väldigt tydligt med att filma neråt. Hon är sannolikt dyngsur i skor och byxor och orolig att en våg ska slå över henne helt eftersom hon redan är kall och blöt.

Vad pratar du om, hon står precis utanför SVT huset?? Om kameramannen hade vänt sig om hade du sett entrén till deras arbetsplats?? Varför skulle de gå utanför dörren innan de skulle spela in?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback