Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-16, 18:12
  #1
Medlem
Alla vi som varit med ett tag minns det gamla goda Sverige. Alla var på en nationalistisk känsla inom sig. Exstas när Sverige spelade stora matcher inom vilken idrott som helst. Men sen ett flertal år blev befolkningen sviken. Politiker som hade andra intressen än sina röstade

Vi fick massinvandring. Pensioner sjuk och A-kassa system blev hotade och reducerade. Alla samhällsinstanser är idag i botten. Kriminalitet och skjutvåld ökar. Därtill skall vi beskattas ihjäl med världens högsta priser på el och bränsle.

Protosterar du eller röstar fel så skulle du förlora jobbet. Du blev/blir kallad rasist eller Incel.

Jag vet många som säger att deras nationalistiska känsla idag är helt utbrunnen av hatet från styrande


Skulle du var beredd att offra dit liv för landet idag?
Citera
2022-01-16, 18:16
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Alla vi som varit med ett tag minns det gamla goda Sverige. Alla var på en nationalistisk känsla inom sig. Exstas när Sverige spelade stora matcher inom vilken idrott som helst. Men sen ett flertal år blev befolkningen sviken. Politiker som hade andra intressen än sina röstade

Vi fick massinvandring. Pensioner sjuk och A-kassa system blev hotade och reducerade. Alla samhällsinstanser är idag i botten. Kriminalitet och skjutvåld ökar. Därtill skall vi beskattas ihjäl med världens högsta priser på el och bränsle.

Protosterar du eller röstar fel så skulle du förlora jobbet. Du blev/blir kallad rasist eller Incel.

Jag vet många som säger att deras nationalistiska känsla idag är helt utbrunnen av hatet från styrande


Skulle du var beredd att offra dit liv för landet idag?

Inte ens ifall polisen kom och hämtade mig, väljer fängelset eller böter. Efter alla problem regeringen har orsakat mig tack vare pandemin tänker jag aldrig stå till regeringens förfogande. Gjorde aldrig värnplikten och det är jag glad för efter allt jag har hört om den på senaste.
Citera
2022-01-16, 18:17
  #3
Medlem
över Min Döda Kropp!
Citera
2022-01-16, 18:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det finns ju redan en tråd, din betacuck!

(FB) Kommer ni ”nationella” försvara Sverige när ryssen kommer?
Är du socialdemokrat. För vem kallar någon oprovocerat för betacuck? Det är just det här jag menar. Det goda hatet!!!! Även om man hade olika politiska uppfattningar förr så ville man varandra inte illa. Idag vill många från pk att alla som röstar åt höger ska få sina liv helt förintade
Citera
2022-01-16, 18:33
  #5
Avstängd
MrMadoffs avatar
Inte en chans i helvetet
Citera
2022-01-16, 18:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Alla vi som varit med ett tag minns det gamla goda Sverige. Alla var på en nationalistisk känsla inom sig. Exstas när Sverige spelade stora matcher inom vilken idrott som helst. Men sen ett flertal år blev befolkningen sviken. Politiker som hade andra intressen än sina röstade

Vi fick massinvandring. Pensioner sjuk och A-kassa system blev hotade och reducerade. Alla samhällsinstanser är idag i botten. Kriminalitet och skjutvåld ökar. Därtill skall vi beskattas ihjäl med världens högsta priser på el och bränsle.

Protosterar du eller röstar fel så skulle du förlora jobbet. Du blev/blir kallad rasist eller Incel.

Jag vet många som säger att deras nationalistiska känsla idag är helt utbrunnen av hatet från styrande


Skulle du var beredd att offra dit liv för landet idag?
Absolut INTE!
Citera
2022-01-16, 18:34
  #7
Medlem
Anti-WOGs avatar
Kommer inte lyfta ett finger för det här jävla fittlandet.
Citera
2022-01-16, 18:37
  #8
Medlem
Jag är beredd att offra mitt liv för Sverige och våra supeviktiga frågor som HBTQ, massinvandring, öppna gränser och liberal anda, feminism, kampen mot vit och svensk rasism, kampen för att vi ska ha kvalitetsutbildningar som vithetsnormer och genus, vår vackra mångkultur osv.

Alla i Sverige borde kämpa för dessa demokratiska principer.
Citera
2022-01-16, 18:50
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Vet ej. Tror dock Sverige fortsatt idag har många runt 20 som är beredda att dö för Sverige. Det är liksom vad som kommer med den åldern och varför man har soldater som bara är runt 20. De som man själv trodde i den åldern är odödliga och kommer vilja stå med där i frontlinjen. Att dö om det krävs.

Blir man sedan äldre kommer det ju mer frågor. Att man kanske vill veta först vad exakt det är man ska dö för? Får man någon egen personlig vinning av det här att riskera sitt liv osv? Besvärliga frågor som gör just att om det blir krig är det som alltid de unga som får stå där och dö och döda. De kommer inte med frågor.
Citera
2022-01-16, 18:54
  #10
Medlem
Skattemoralen och försvarsviljan har knappast gynnats av det politikerna gjort med landet på senare år.
Citera
2022-01-16, 19:11
  #11
Medlem
Nej, jag kommer inte offra mitt liv och anledningen till det fick du med i trådstarten.
Citera
2022-01-16, 19:15
  #12
Medlem
Haubits77Bs avatar
Under inga som helst omständigheter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback