2022-10-04, 18:45
Medlem
cokehyenas avatar
https://dif.se/video/2022/oktober/la...enrik-berggren

Klassförening rakt igenom.
Citera
2022-10-04, 19:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Verkligen, våldtäkt är ju ett tecken på stil. Men bra att han erkänner att det påverkar!
Citera
2022-10-04, 19:34
Medlem
Efter tränarbytet har facit varit följande för Clarhaut: Seger mot Stocksund i cupen samt oavgjort mot Mjällby i förra omgången och resten förluster . Nu hade vi troligtvis åkt ut ändå då våran trupp inte är bättre men med facit i hand var det nog inte så klokt att sparka Åhnstrand ändå . Endast en fjuttig poäng har vi bidragit med efter tränarbytet . Måste ju vara rekord . Han sägs vara populär hos spelarna och det sägs att träningarna är roligare under Brians ledning men det syns då fan inte under matcherna . Ingen fantasi alls .
Citera
2022-10-04, 20:07
Medlem
lemmy124s avatar
Gary Glitter-dif
https://m.youtube.com/watch?v=oi7ds7Lmmrk
Citera
2022-10-04, 21:05
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Verkligen, våldtäkt är ju ett tecken på stil. Men bra att han erkänner att det påverkar!
Våldtäkt är Bajen.

Att förekomma medier och brösta det som hänt är klass. Något som påfallande ofta är synonymt med Djurgården.
Citera
2022-10-04, 21:25
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Våldtäkt är Bajen.

Att förekomma medier och brösta det som hänt är klass. Något som påfallande ofta är synonymt med Djurgården.
Kan väl säga att Dif har skött det bra. Det är ju faktiskt så att vad någon gör när det inte är träning eller match är inget en klubb/förening kan göra något åt.

Ditt inlägg osar dock mer korvmoj i växjö än just klass.
Citera
2022-10-04, 21:37
Medlem
Är det inte lite märkligt att inget lag har över 2p/match efter 24 omgångar samtidigt som det känns som botten tar färre poäng än tidigare. Det brukar väl, i den änden av tabellen, krävas 1p/match. Är det jämnare efter coronaåren?

Utvecklingen över året, det är mkt rörelser i bilden nedan. Jämfört när det mer var - ska Malmö leda serien varje omgång? Detta samtidigt som den ekonomiska skillnaden mellan lagen snarast har ökat. Är slutsatsen att sportcheferna med mindre plånbok jobbet bättre (poäng/kr) än de med större budget.

https://public.flourish.studio/visualisation/9739132/
Citera
2022-10-04, 21:40
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Våldtäkt är Bajen.

misstänkt våldtäkt i dif och våldtäkt är bajen??? tråkigt det som hänt men inget för denna tråden utan det har en egen tråd låt inte smuts förstöra denna tråden ta det i rätt trådar
Citera
2022-10-04, 21:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Du jublar lite extra ikväll väl? DIF leder allsvenskan och Öster vann med 4-0 ikväll och är påväg upp. Gissar risken är större folk ser dig på Östers matcher än DIF.
Citera
2022-10-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Kan väl säga att Dif har skött det bra. Det är ju faktiskt så att vad någon gör när det inte är träning eller match är inget en klubb/förening kan göra något åt.

Ditt inlägg osar dock mer korvmoj i växjö än just klass.
Bondegårdaren är en jävla pajas, ingen idé att ens citera skiten han säger.

Dif har inte gjort något fel, inte deras fel att AD är våldtäktsman. Dif har heller inte gjort något som förtjänas beröm, klart de måste uttala sig på något sätt när en spelare från deras trupp blir gripen och det kommer ut i media.

Innan någon drar Kindlund-kortet som jag sett gjorts på andra forum - han blev inte gripen.
Citera
2022-10-04, 22:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Bondegårdaren är en jävla pajas, ingen idé att ens citera skiten han säger.

Dif har inte gjort något fel, inte deras fel att AD är våldtäktsman. Dif har heller inte gjort något som förtjänas beröm, klart de måste uttala sig på något sätt när en spelare från deras trupp blir gripen och det kommer ut i media.

Innan någon drar Kindlund-kortet som jag sett gjorts på andra forum - han blev inte gripen.

Det är väl egentligen ingen annan som ens har diskuterat fallet här? Vår klubb har gjort som sig bör och thats it liksom..
Citera
2022-10-04, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är väl egentligen ingen annan som ens har diskuterat fallet här? Vår klubb har gjort som sig bör och thats it liksom..
Inte vad jag sett, men känner jag vissa skribenter här rätt hade Kindlund kommit som ett brev på posten som svar till mig så jag tänkte att jag skippar mellansteget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in