Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-10, 21:16
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Benjigold artisten från Jakan la nyss upp en bild på sin döda vän som jag tror blev skjuten i Jakan också, Musse. Kanske har något med det här att göra eller?

Benji gold är en luffare och nej inget med musse att göra detta är någon från jakan som goat honom förmodligen någon han kände
Citera
2022-01-10, 21:16
  #134
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djbn
Det har skjutits fyrverkerier/nödraketer på alla sidor om stan idag pga AIK's premiärträning även i Sollentuna

Bra info.
Troligen inte firande av den döde då.
Citera
2022-01-10, 21:17
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Om denna Chris tillhör HSL som avlidit nu finns det väl inget annat gäng än 24K eller FLG som klippt honom? Både 24K och FLG krigar mot HSL. Och eftersom de flesta HSL sitter häktade för DHL rånet så är det ett ypperligt tillfälle att smälla nu. Han måste fått en del skott i sig med tanke på så snabb döds förklaring...


FLG tror jag inte det är då flesta är döda eller sitter inne, tror mer på Hagalund NBA eller 24k
Citera
2022-01-10, 21:18
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Två gripna i Mjölby nu

”Polisen vill betona att det inte rör sig om nyligen inträffade eller pågående våldsbrott och att det inte är någon fara för allmänheten”, skriver polisen på sin hemsida.”

Aftonbladet
Citera
2022-01-10, 21:18
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Bra info.
Troligen inte firande av den döde då.

ja de har inget med luffarna på malmvägen att göra det kan jag sätta mitt liv på
Citera
2022-01-10, 21:20
  #138
Medlem
Finns det bild på BO?
Citera
2022-01-10, 21:20
  #139
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweidin
”Polisen vill betona att det inte rör sig om nyligen inträffade eller pågående våldsbrott och att det inte är någon fara för allmänheten”, skriver polisen på sin hemsida.”

Aftonbladet
Tack, då är det annat som har hänt.
Citera
2022-01-10, 21:22
  #140
Medlem
Bebblischs avatar
Är BO han som kallas "chilenaren" eller han som kallas "thaien" i HSL?
Citera
2022-01-10, 21:24
  #141
Medlem
Swedenbluelight på Instagram hade ett inlägg om någon kraftigt smäll /explosion under en parkerad bil i Järfälla för 22 timmar sedan. Samband?
Citera
2022-01-10, 21:24
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djbn
Det har skjutits fyrverkerier/nödraketer på alla sidor om stan idag pga AIK's premiärträning även i Sollentuna


Tack! Då va jag inte helt fel ute.
Citera
2022-01-10, 21:25
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Är BO han som kallas "chilenaren" eller han som kallas "thaien" i HSL?

Han som kallas "Chilenaren". "Thaien" är Saman Farsi.
Citera
2022-01-10, 21:27
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nu är han dödförklarad. Och nyheterna är samstämmiga.
Ja, polisen uppdaterade 20:45

"Den skottskadade personen som är en man i 25-30 årsåldern har avlidit. Anhöriga är underrättade. Brottsrubriceringen är ändrad till mord."

https://polisen.se/aktuellt/handelse...ning-jarfalla/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback