• 1
  • 2
2022-01-08, 16:03
Medlem
OneTaps avatar
tja skriver med en del utländska brudar på engelska men får typ alltid höra samma grej när ja skickar bild o de e att ja e "cute". till exempel senast för 10 minuter sen skicka ja en selfie till nån jänkar brud o som vanligt fick ja höra "you're pretty cute ngl" men va ska de betyda? de e väl en komplimang men att va cute e väl mer som en katt unge. o vem vill knulla en katt unge lixom :P o e alltid nojjig I onödan om allt o tänker katastrof tankar men e fett nojjig just över de där "pretty cute ngl". som att man e en halv gullig gatu hund eller nåt. eller va betyder de tror ni? e de kanske en vibe grej att man måste va mer hot guy fuckboy typ eller e de bara utseende mässigt tror ni? om nå brudar här har svar e ja jävligt tacksam :P o förövrigt så har den jänkar bruden redan flashat mig o sa att vår konvo va den bästa hon haft på snap så nåt intresse har hon ju iaf. men e fortfarande tvek på den där komplimangen :P
Citera
2022-01-08, 16:03
Medlem
Fettsugnings avatar
Det betyder att de inte vill ligga med dig.
Citera
2022-01-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tja skriver med en del utländska brudar på engelska men får typ alltid höra samma grej när ja skickar bild o de e att ja e "cute". till exempel senast för 10 minuter sen skicka ja en selfie till nån jänkar brud o som vanligt fick ja höra "you're pretty cute ngl" men va ska de betyda? de e väl en komplimang men att va cute e väl mer som en katt unge. o vem vill knulla en katt unge lixom :P o e alltid nojjig I onödan om allt o tänker katastrof tankar men e fett nojjig just över de där "pretty cute ngl". som att man e en halv gullig gatu hund eller nåt. eller va betyder de tror ni? e de kanske en vibe grej att man måste va mer hot guy fuckboy typ eller e de bara utseende mässigt tror ni? om nå brudar här har svar e ja jävligt tacksam :P o förövrigt så har den jänkar bruden redan flashat mig o sa att vår konvo va den bästa hon haft på snap så nåt intresse har hon ju iaf. men e fortfarande tvek på den där komplimangen :P

Ja, "cute" säger man till små valpar & småbarn samt annat som ser oskyldigt ut, inte till vuxna män som man finner sexuellt attraktiva, dvs sexiga män.
Citera
2022-01-08, 16:08
Medlem
exakt som du är inne på ts, en man ska inte behöva bli kallad cute - de är bara bögar och små spädbarn som blir kallade det.
Citera
2022-01-08, 16:08
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Ja, "cute" säger man till små valpar & småbarn samt annat som ser oskyldigt ut, inte till vuxna män som man finner sexuellt attraktiva, dvs sexiga män.
asså ja e 19 men kanske ser lite yngre ut men endå. hon e ju 17 så borde ju va lagom ålders skillnad för o bli hot tycker man :P
Citera
2022-01-08, 16:09
Medlem
Cabenstones avatar
Vad exakt är du efter?

Knulla, relation, blivande fru?
Citera
2022-01-08, 16:14
Medlem
Citat:
asså ja e 19 men kanske ser lite yngre ut men endå. hon e ju 17 så borde ju va lagom ålders skillnad för o bli hot tycker man :P

En man blir inte "sexig" enbart pga av hur han ser ut eller åldern utan sättet han beter sig, rör sig, pratar osv. En s.k "pretty boy" med fjollig röst som har feminina rörelser är inte sedd som sexig ex.vis.

När det gäller män så handlar det som sagt inte enbart om utseendet.
Citera
2022-01-08, 16:14
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabenstone
Vad exakt är du efter?

Knulla, relation, blivande fru?
asså för de mesta snappar ja väl för o få nudes :P men e väl öppen till förhållande om de skulle bli så =)
Citera
2022-01-08, 16:20
Medlem
OneTaps avatar
Citat:
En man blir inte "sexig" enbart pga av hur han ser ut eller åldern utan sättet han beter sig, rör sig, pratar osv. En s.k "pretty boy" med fjollig röst som har feminina rörelser är inte sedd som sexig ex.vis.

När det gäller män så handlar det som sagt inte enbart om utseendet.
nej asså de enda bögiga ja gjort e väl när mitt ex övertyga mig o klädde upp mig i nån tjej outfit o peruk o sånt o band fast mig i säng gaveln. men de va bara 2 gånger :P e i övrigt inte de minsta fjollig =)
Citera
2022-01-08, 16:27
Medlem
kyrkstockens avatar
Cute betyder att du ser ut som en söt liten pojke och inte en man.
Citera
2022-01-08, 16:40
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Möjligt att det ligger något i det, men jag har knullat rätt många som sagt att jag är söt.
Citera
2022-01-08, 18:09
Medlem
Idumeas avatar
Citat:

Tycker att ni båda är tillräckligt små för att det ska vara en superrimlig komplimang, du behöver nog inte oroa dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in