Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 5
  • 6
2022-11-28, 02:04
  #61
Medlem
Det här var fucking guld fan vad jag garva. Fick själv flashbacks från ungdomsåren när man själv var färsk, 5 av 5 fetingar.

Reppar ni fortfarande CDG?
Citera
2023-01-06, 23:53
  #62
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBabyBoy
Jag var så jävla upprymd så jag få värsta flinet jag också. CDG! Skrek jag och polaren hängde på och skrek FUCKING CDG! Vi smög försiktigt innan den sista dörren för att ta oss in. Vi öppnade dörren sakta och vips så var i inne. Vi gick till receptionen men kassan var låst och rummet till uppehittarrummet var också låst. Jag öppnar en Cola från kiosken och fyller fickorna med Extra tuggummi medans polaren försöker hitta nycklar och komma på hur han ska få upp kassan. Han skriker att jag ska ge honom ett Redbull och jag kastar en burk och han fångar den i luften. Jag ser en Röda Korset insamlingsbössa med några tjugor och mynt i och rycker loss den från kedjan och kastar den allt vad jag kan i golvet och mynten flyger över golvet och jag samlar snabbt upp dem. Jag får damp och börjar välta bord och sparka sönder hyllor. Polaren är förbannad och slår på kassan och sliter ner den på golvet. HORA! skriker han! MECKA FÖR FAN! VA? - säger jag? JA! MECKA! NU! Haha, tänkte jag och han slängde ett ciggpaket åt mig och jag börjar rulla på receptionen medans adrenalinet och stressen forsade.
Jag börjar att freestyla en rap medans jag meckade, den gick ungefär så här:

"The Dragon Gang nigga, yes we´re G´s we making money and we run the streets, rob ya home, and make a killing, smoking hash and then we chillin, blood we spillin yes we´re very nice, we got some knifes and we´ll take your life"

Jag rullade så snabbt jag kunde och jag kan inte erkänna att jointen inte blev nå vidare bra. FUCK DETTA! skrek polaren och tog en räkmacka och vi satte oss vid ett bord och jag tände spliffen. Har du kvar nå bärs frågar han? Jo en kvar, sa jag och öppnade väskan. Jag öppnade bärsen och han slet den ur handen på mig och sköljde ner mackan med ölen. Jag puffade några bloss och han frågade om jag skulle röka upp hela din horunge. Jag kunde bara skratta och tog fyra tuggummin i munnen. Från ingenstans så går brandlarmet igång och det tjuter högt som fan och vi får panik, vi välter stolarna och kutar ut samma väg som vi kom. Vi springer ner för en gatan och sen när vi kommit en bit och går vid motorvägen så går vi lugnt och kan i bakgrunden höra larmet tjuta. Mina fickor skramlar och är fyllda med mynt och tuggummi. Polaren går och svär för sig själv för att han inte kom åt kassan och påpekar att det blev en misslyckad stöt och jag kunde bara hålla med.
Vi går hem till mig för att röka en joint och samla oss. Jag tömmer fickorna i soffan och räknar till 145 kr. tre tjugor, några tior, nån femma och resten enkronor. 25 tuggummipaket och så fyllde jag väskan med 15 Redbull och 20 Coca Cola och Fanta samt sex räkmackor. Vi röker och slår på Djungelboken på datorn, dricker läsk och äter mackor, surrar skit och skrattar. Sedan somnar vi på varsin sida i soffan.

Rolig text nu när jag är flummig ( nog inte lika rolig imorgon )

Din rap va ju helt värdelös haha
Men rolig
Citera
2023-01-15, 20:03
  #63
Medlem
orrecrists avatar
Ooh vilka badboys hade inte vågat knarka med er!
Citera
2023-09-09, 21:44
  #64
Medlem
Jävligt rolig rapport, jag gjorde liknande grejer förr måste jag erkänna.

Man måste vara ung och dum för att bli gammal och vis
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback