Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2022-01-07, 08:14
  #1
Medlem
MrBabyBoys avatar
Vi satt hemma en kväll och såg på nå porrfilmer med en vän och polaren började snacka om att man kunde röka banan och bli hög på det. Jag sa dra åt helvete men han prackade på mig att vi skulle torka lite skal i ugnen och testa röka. Han sa att han gjorde det i högstadiet och blev bäng som fan.
Jag skrattade bara och sa att jag kunde fixa riktigt hasch istället. Han blev helt darrig och jag drog fram en fimp hasch som jag haft i askkoppen sedan julhelgen. Var typ halva kvar.
Han vågade först inte och sa att han var tvungen att gå hem. Jag bad honom ta det lugnt och jag tände jointen och sa "Ta två bloss". Kommer jag få psykos sa han? Han sa att han fått psykos av banan tidigare. Jag sa "RÖK!" och han tog två kraftiga bloss och direkt började han garva. Han tänkte på Nalle Puh sa han. Jag tänkte vilken jävla tönt och slog på musik på datorn. Han kunde inte sluta skratta och jag röt till och bad honom skärpa till sig. Jag drog på Nattbuss 807 på datorn och hans ögon blev röda. Jag såg hur han levde sig in i filmen och kände sig som skådespelarna. Vi såg typ halva sedan gick han å spydde. Han kom tillbaka från toaletten och ville röka mer. Han tog de sista blossen från fimpen och sjönk ner i soffan med ett konstigt leende på läpparna.
Jag är en gammal streetfighter sedan barnsben och har både tagit och gett en del stryk. Han såg upp till mig och ville bli som mig. Han sa "Jag vill också vara en badboy" och jag kände mig tvungen att lära upp honom att bli tuff.
Jag gick och hämtade min butterflykniv och lärde honom vifta med den in och ut. Visade tekniken och hur man ska hugga för att döda. Han fick låna den av mig under kvällen och när filmen var slut så ville han ut på stan och ta med sig kniven. Han sa att vi är som turkarna i Nattbuss. Vi är coola.
Jag kunde inte hjälpa att skratta lite så jag tänkte vi drar väl ut och går och tar en bärs och smäller nå raketer vid hamnen.
Han ville ha coola kläder på sig så han fick låna en Canada Goose-jacka av mig och ett par nötta jeans. Han var fortfarande helt röd i ögonen och vi började trigga varandra. Jag gav honom en halvlös slap över kinden och sa "tagga till!" och han bröstade upp sig och han slog mig i magen medans jag spände mig. Det snurrade i huvudet.
Jag slängde in ett sexpack folköl och en vit spraybruk för att dra nå tags i väskan och tog hissen ner till gatan. Han ramlade in i väggarna och vinglade som fan och jag sa tagga ner, ta en bärs och jag knäckte en Falcon och gav till honom, han halsade halva och gav resten till mig. Vi gick längs gatan och han stirrade i alla folks ögon som vi mötte och viskade till mig "ska vi ta honom". Jag lärde honom att det är fegt att gå på folk som inte gjort nåt. Han gick med näven i ficken och höll i kniven och vi stannade till vid en gata utan folk och jag drog fram sprayburken och målade en drake som sprutade eld på en vägg.
Polaren ville ha en bild när han poserade med kniven och en tom ölburk framför draken och jag kunde inte hjälpa att skratta, så vi tog en 5-6 bilder. Han ville också taga så jag gav honom burken och han skakade den medans kulorna i burken skramlade. Han gick fram till ett garage och tagade: CDG (Criminal Dragon Gang) Han sa att det var hans nya crew. Han var faktiskt ganska duktig på att måla. Vi fortsatte gå vidare mot hamnen för att bränna av nå raketer. Polaren började nyktra till och började klaga på att han hade färg på fingrarna och ville gå till Circle K för att tvätta händerna och köpa cigg. Det var en omväg men han tjatade på mig men jag orkade fan inte, så jag sa att jag stannar i parken och dricker öl medans du går dit och jag väntar max 15 minuter sa jag.

Jag öppnade en Falcon på en bänk och satt och kollade i mobilen medans månen lyste. Det går förbi ett skrattande tjejgäng som frågar om jag har cigg, jag sa nej men min polare kommer på fem minuter och han har cigg sa jag. Kan vi få köpa en öl då, sa de! Fan, ta en bärs sa jag! Du ska få en kram sa ena tjejen, haha sluta sa jag och gav henne en bärs. Vi surrade på lite och de skulle på Max och käka och hade varit på en tråkig fest sa de. Jag frågade om det visste av nå zutt och ena tjejen sa att hon kände en snubbe som hade som var på Max. Frågade om han kunde lösa några gram och hon sa att det skulle nog gå bra, häng med. Jag skickade ett SMS till polaren och bad honom komma till Max efter han var klar. Vi går dit och vi pratar om skola och husdjur på vägen dit.
När jag väl kommer in på Max så ser jag världens största Iranier jag sett, biceps som ett par lår, tatueringar och ringar i öronen. Hans ögon var kolsvarta och han hade en mystisk atmosfär omkring sig. Han satt vid ett bord med tre andra invandrare. Jag förstod att det var han som satt på rökat och tjejerna satte sig vid deras bord, jag stod upp vid sidan av bordet och viskade att jag ville ha röka. Han kollade på mig och synade mig från topp till tå och sa hur mycket? Jag sa två gram och han skrattade hånfullt. Jag säljer bara femmor sa han. 700 kr. Tar du Swish frågade jag? Är du bög? Svarade han. Vilken fitta tänkte jag för mig själv. Jag har bara 500 på mig sa jag. Han sa OK, följ med och vi gick mot läskautomaten och han drog upp en bit ur fickan och bet av en bit och sa, här! Jag smusslade honom en femhundring och just då fick jag ett SMS från polaren. Jag ringde upp honom och bad honom köpa Rizzla på macken och möta mig sen igen på gatan. Jag går mot parken och svänger av längs massa smågator och tagar CDG på alla skyltfönster jag ser.

Möter upp polaren och han är glad som fan och skriker när han ser mig 50 meter bort, han hade baxat chokladbollar och en Ettan Lös på macken. Vi satte oss på en lekplats och bakade varsin snus och jag drog fram haschbiten och han ville lukta. Bra skit sa han och log. Jag berättar vad som hänt. Fram med ciggen och pappret så jag kan mecka sa jag och jag rullade två spliffar medans han åt chokladbollar och berättade om en bra film han hade sett. Han tog fram mobilen och slog på musik och vi tände varsin spliff. Älskar du mig frågade han? Självklart! Svarade jag. Tack, du är min bästa vän sa han. Jag bad honom slå på 2pac och vi satt och nickade skallarna till musiken och vi drack upp de sista ur ölen. Jag gick och pissade vid rutschkanan och såg stjärnorna, Orions Bälte och Karlavagen. Tänkte för mig själv att detta haschet var tungt. När jag kommer tillbaka ser polaren väldigt hängig ut, jag frågade vad som är fel och han säger att han vill slåss och känna sig manlig och drar fram kniven och viftar.
Fan sluta, det är inte coolt att slåss sa jag! "Men du slåss ju" sa han. Jag vill vara som dig. Du har lärt mig att röka hasch och dricka öl, nu vill jag att du lär mig slåss. Haha, fan vad rolig han är tänkte jag, men visst, jag ska lära dig allt jag kan. Ställ dig upp sa jag och jag visade hur man håller garden och berättade om jabbens funktion och lite om hur man ska röra fötterna och några slagkombinationer.
Jag sa att hamnar du i fight, så slå en höger på ögonbrynet och sen bara mata slag i skallen och sparka undan benen. Spräcker du ögonbrynet på nån så rinner det blod i ögat och de blir förblindade. Använd bara kniven om du ska råna eller hota nån eller om de är flera mot en. Han sa "mecka en till" och jag mådde bra och meckade en till medans hans stod och skuggboxades i natten. Vi snackade medans jag meckade om att det vore fett med kokain, dra några linor, boxas och göra nåt inbrott. Polaren sa att han visste en hemlighet, men att han inte fick säga den. SÄG! sa jag! Nej fan, jag kan inte. JO! Sa jag! Säg! Jaja, sa han. Han sa att hans morbror jobbade på badhuset och att det fanns en dörr till en nödutgång som man kunde öppna genom att gå ner via ett garage, ta sig igenom en kulvert och sen in i ett förråd och sedan var man inne i badhuset och att de saknade larm. Han hade hängt med honom en dag när han jobbade. Han sa att kassan innehöll minst 4000 kr och att det fanns en förråd med kvarglömda badbyxor och att han hade varit där och sett minst två par Hugo Boss shorts och dyra simglasögon från Speedo. Plus massa räkmackor och läsk. Klockan började närma sig 03. Badhuset låg på 20 minuter promenadavstånd bort. Jag måste erkänna att det lät lockande. Mest som en kul grej och tvåtusen kronor hade inte varit helt fel.
Polaren var faktiskt jävligt smart, även fast han mest betedde sig som tönt. Han hade planerat inbrottet i skallen innan vi ens hade bestämt nåt. Vi delade på näst sista ölen och bestämde oss för att gå till badhuset, mest för att kolla om det var lugnt. Vi tänder varsin cigg. Decembermörket och dess kyla sved på den bara huden och våra andetag formades till lätta moln av ånga medans snön knarrade under våra skor och våra hjärtan pumpade av spänning. Väl framme vid badhuset så tar han mig till garaget brevid och vi klättrar under en grind och han lyckas öppna nödutgången och vi rusar snabbt ner i en källarkorridor, polaren viftar fram butterflykniven och börjar skratta.
__________________
Senast redigerad av MrBabyBoy 2022-01-07 kl. 09:13.
Citera
2022-01-07, 08:16
  #2
Medlem
MrBabyBoys avatar
Jag var så jävla upprymd så jag få värsta flinet jag också. CDG! Skrek jag och polaren hängde på och skrek FUCKING CDG! Vi smög försiktigt innan den sista dörren för att ta oss in. Vi öppnade dörren sakta och vips så var i inne. Vi gick till receptionen men kassan var låst och rummet till uppehittarrummet var också låst. Jag öppnar en Cola från kiosken och fyller fickorna med Extra tuggummi medans polaren försöker hitta nycklar och komma på hur han ska få upp kassan. Han skriker att jag ska ge honom ett Redbull och jag kastar en burk och han fångar den i luften. Jag ser en Röda Korset insamlingsbössa med några tjugor och mynt i och rycker loss den från kedjan och kastar den allt vad jag kan i golvet och mynten flyger över golvet och jag samlar snabbt upp dem. Jag får damp och börjar välta bord och sparka sönder hyllor. Polaren är förbannad och slår på kassan och sliter ner den på golvet. HORA! skriker han! MECKA FÖR FAN! VA? - säger jag? JA! MECKA! NU! Haha, tänkte jag och han slängde ett ciggpaket åt mig och jag börjar rulla på receptionen medans adrenalinet och stressen forsade.
Jag börjar att freestyla en rap medans jag meckade, den gick ungefär så här:

"The Dragon Gang nigga, yes we´re G´s we making money and we run the streets, rob ya home, and make a killing, smoking hash and then we chillin, blood we spillin yes we´re very nice, we got some knifes and we´ll take your life"

Jag rullade så snabbt jag kunde och jag kan inte erkänna att jointen inte blev nå vidare bra. FUCK DETTA! skrek polaren och tog en räkmacka och vi satte oss vid ett bord och jag tände spliffen. Har du kvar nå bärs frågar han? Jo en kvar, sa jag och öppnade väskan. Jag öppnade bärsen och han slet den ur handen på mig och sköljde ner mackan med ölen. Jag puffade några bloss och han frågade om jag skulle röka upp hela din horunge. Jag kunde bara skratta och tog fyra tuggummin i munnen. Från ingenstans så går brandlarmet igång och det tjuter högt som fan och vi får panik, vi välter stolarna och kutar ut samma väg som vi kom. Vi springer ner för en gatan och sen när vi kommit en bit och går vid motorvägen så går vi lugnt och kan i bakgrunden höra larmet tjuta. Mina fickor skramlar och är fyllda med mynt och tuggummi. Polaren går och svär för sig själv för att han inte kom åt kassan och påpekar att det blev en misslyckad stöt och jag kunde bara hålla med.
Vi går hem till mig för att röka en joint och samla oss. Jag tömmer fickorna i soffan och räknar till 145 kr. tre tjugor, några tior, nån femma och resten enkronor. 25 tuggummipaket och så fyllde jag väskan med 15 Redbull och 20 Coca Cola och Fanta samt sex räkmackor. Vi röker och slår på Djungelboken på datorn, dricker läsk och äter mackor, surrar skit och skrattar. Sedan somnar vi på varsin sida i soffan.
__________________
Senast redigerad av MrBabyBoy 2022-01-07 kl. 09:09.
Citera
2022-01-07, 09:52
  #3
Medlem
MrGrinchs avatar
Snacka om att vara grön på droger och tycka att man är cool. Väx upp! Ni låter som 14åringar båda två! Bra kompis du verkar vara också.
Tripprapport? Fjortisar being fjortisar snarare.
Citera
2022-01-07, 09:56
  #4
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Välskriven rapport, men inte så intressant. Din kompis verkar vara en riktig rikstönt.
Citera
2022-01-07, 10:49
  #5
Medlem
Vilka jävla luffare ni är. Du är medveten om att det är 18 års ålder på det här forumet? Man kan röka banan, man skalar bara bort det yttersta skalet med en potatis skalare röstar det i ungnen sen blandar det med kaffe sump och sirap. Mörk sirap måste det vara.
__________________
Senast redigerad av Sirge 2022-01-07 kl. 10:52.
Citera
2022-01-07, 11:13
  #6
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirge
Vilka jävla luffare ni är. Du är medveten om att det är 18 års ålder på det här forumet? Man kan röka banan, man skalar bara bort det yttersta skalet med en potatis skalare röstar det i ungnen sen blandar det med kaffe sump och sirap. Mörk sirap måste det vara.
Haha. Fan så sjukt. Såg denna gamla reklamen tio minuter innan jag läste tråden.
https://youtu.be/jAn3aSY54KY

Rapporten var för övrigt skit.
__________________
Senast redigerad av PippiDreng 2022-01-07 kl. 11:20.
Citera
2022-01-07, 13:01
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirge
Vilka jävla luffare ni är. Du är medveten om att det är 18 års ålder på det här forumet? Man kan röka banan, man skalar bara bort det yttersta skalet med en potatis skalare röstar det i ungnen sen blandar det med kaffe sump och sirap. Mörk sirap måste det vara.
Kan funka med ljus sirap men det aktiverar inte det verksamma ämnet (Bananine) i bananen lika bra så man måste använda en hel klase för att bli väck.
Citera
2022-01-07, 13:39
  #8
Medlem
Fan vad coola ni låter!
Citera
2022-01-07, 13:54
  #9
Avstängd
Värdelös rapport. Och viftar man med butterflykniv och snackar om "hur man knivhugger nån" trots att du uppenbarligen aldrig har varit ens i närheten av en sån situation så är man den största jävla tönten som finns.
Citera
2022-01-07, 16:02
  #10
Medlem
Uppenbar gonzofiktion. Skrattade flera gånger, tyckte det var bra skrivet, verkligen spot on på flera detaljer som framhäver barngangsterkänslan.
Citera
2022-01-07, 18:40
  #11
Medlem
solhatts avatar
Underhållande läsning

Föreställer mig två getto-varianter av Ronny och Ragge typ.
Citera
2022-01-07, 19:12
  #12
Avstängd
Jango-fetts avatar
Den var riktigt rolig faktiskt. Skit i alla autister som inte fattar att det är satir.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback