2021-12-31, 11:58
Medlem
Nihennas avatar
Sista året tycker jag appen har blivit riktigt långsam. Den kan stå och snurra i 30-40 sekunder innan transaktioner dyker upp, och när man kommit ner någon dag bara så måste den snurra i 30-40 sekunder till.

Så här var det verkligen inte innan. Någon annan med samma erfarenhet?
Citera
2021-12-31, 12:56
Medlem
Trulfs avatar
Jag har samma problem och det är otroligt irriterande. De senaste dagarna har jag inte ens kunnat logga in via appen. Med tanke på att banken inte ens erbjuder kunderna Appel-Pay så ligger tankarna kring ett bankbyte, nära förestående.
Citera
2021-12-31, 15:28
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulf
Jag har samma problem och det är otroligt irriterande. De senaste dagarna har jag inte ens kunnat logga in via appen. Med tanke på att banken inte ens erbjuder kunderna Appel-Pay så ligger tankarna kring ett bankbyte, nära förestående.
Märkligt. Nåja, jag ringde tekniska supporten nu och informerade dem om problemnet och tjejen skulle vidarebefordra informationen. Sen vet man ju inte om den infon hamnar i papperskorgen, men man kan ju hoppas i alla fall att de gör något åt det.
Citera
2021-12-31, 15:35
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Sista året tycker jag appen har blivit riktigt långsam.
Har du senaste versionen av appen?
Testa att gå in i inställningarna för appen och rensa lagring under lagringsutrymme och cache samt starta om telefonen... Har du iPhone så är det kanske en annan term.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in