Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-11, 19:00
  #277
Medlem
UT64s avatar
Nä, ingen kommer nog att åka till angivna adresser i något illasinnat syfte. Jag tror att postaren lade ut i uppgifterna i upplysande syfte, för den som råkar bo i närheten t.ex. Så att folk vet att här bor det värdelösa människor som aldrig bidragit till samhället och som lever sina snyltande och ondsinta liv på andra människors bekostnad.

Ett medlemskap i Hells Angels är drömmen för dessa fega svartskallar. Då tror de att de alltid har beskydd när de begår sina brott. Tack och lov gäller inte detta längre i Sverige; Fler och fler får upp ögonen för vilka kräk de är, och att det INTE är nödvändigt att vara rädd för dessa fegisar.
Citera
2022-06-11, 22:06
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Jag bryr mig inte vems adress ni lägger ut. Konstaterade bara att ingen kommer göra något med informationen ändå.
Men varför blir du så upprörd? Snälla kan vi inte va vänner här. Jag vill ge dig en bamsekram. Tror du fått för lite kärlek. ♥️♥️♥️
Citera
2022-06-12, 08:16
  #279
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samnnnna44444
Ta bort detta inlägg. Vad har du för rätt och lägga ut denna information. Är du efterbliven?
Lägg ut ditt eget namn och adress istället så ses vi.

Mer än lite dumt av dig då att citera inlägget och på så vis bidra till att det sparas även om han som gjorde det ’fp:ade’ sitt inlägg..
Citera
2022-06-12, 08:43
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Men varför blir du så upprörd? Snälla kan vi inte va vänner här. Jag vill ge dig en bamsekram. Tror du fått för lite kärlek. ♥️♥️♥️

Du behöver nog öva på läsförståelse om du tolkade mitt inlägg som att jag var upprörd.
Citera
2022-06-13, 22:47
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Du behöver nog öva på läsförståelse om du tolkade mitt inlägg som att jag var upprörd.
Börjar direkt. Tack för tipset.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback