• 1
  • 2
2021-12-28, 12:39
Medlem
Vad ska man lägga sina pengar på om man inte vill köpa ett boende, inte gillar att resa som en narkoman eller att investera som en pyssling? Ekonomiskt oberoende ok men vad mer för saker finns?

Motorcykel till våren men sen? Värt att köpa dyr bil? Bränna pengar på najs mat?Hobbies finns men kostar inget.

Hmm .. tråkigt
2021-12-28, 12:44
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricTheRider
Vad ska man lägga sina pengar på om man inte vill köpa ett boende, inte gillar att resa som en narkoman eller att investera som en pyssling? Ekonomiskt oberoende ok men vad mer för saker finns?

Motorcykel till våren men sen? Värt att köpa dyr bil? Bränna pengar på najs mat?Hobbies finns men kostar inget.

Hmm .. tråkigt

Varför måste du leta efter nått att spendera pengarna på? Gör det du verkligen vill, och är det för tillfället inget speciellt är det väl bara att ligga lågt och låta pengahögen stiga.
2021-12-28, 12:46
Medlem
Basens avatar
Köp en kvalitetssäng, soffa och fåtölj. Bättre köksredskap som gör det roligare att laga mat. Dyrare matprodukter så som kött.
2021-12-28, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
Köp en kvalitetssäng, soffa och fåtölj. Bättre köksredskap som gör det roligare att laga mat. Dyrare matprodukter så som kött.

En ny superdator
Göra ett biorum med den bästa tekniken
En fräsig motorbåt med båtplats
(hus med sjötomt)

Detta står på min lista
2021-12-28, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Varför måste du leta efter nått att spendera pengarna på? Gör det du verkligen vill, och är det för tillfället inget speciellt är det väl bara att ligga lågt och låta pengahögen stiga.

Nja för att man kanske har möjlighet, har velat göra den där grejen eller köpet och lever bara en gång. Aa det är väll den
2021-12-28, 13:18
Bannlyst
En snygg klocka, fina kläder, italienska skor, massage, skönhetsbehandlingar för män, restaurangbesök.
2021-12-28, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixon1969
En ny superdator
Göra ett biorum med den bästa tekniken
En fräsig motorbåt med båtplats
(hus med sjötomt)

Detta står på min lista

Najs kör hårt, antar kanske att hemligheten är att testa nya saker och bränna lite pengar på
2021-12-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajasnajas
En snygg klocka, fina kläder, italienska skor, massage, skönhetsbehandlingar för män, restaurangbesök.

Kläder och resturangbesök det lät bra
2021-12-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricTheRider
Najs kör hårt, antar kanske att hemligheten är att testa nya saker och bränna lite pengar på

Ett jäkla bra tag innan jag har råd med något av ovanstående men man måste ju drömma (och spela Eurojackpott )

2021-12-28, 13:23
Medlem
VelvetReds avatar
Bra mat, råvaror av högsta kvalitét kanske?

Överlag är det värt att köpa kvalitét, om man har råd.

Sen kan du kanske bidra till välgörande ändamål, gärna något lokalt som att erbjuda tillfälligt husrum, mat osv för behövande?
2021-12-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Bra mat, råvaror av högsta kvalitét kanske?

Överlag är det värt att köpa kvalitét, om man har råd.

Sen kan du kanske bidra till välgörande ändamål, gärna något lokalt som att erbjuda tillfälligt husrum, mat osv för behövande?

Ja exakt mat det är nice. Får bli bättre på laga mat.. då utemat suger oftast. Mat till behövande hade jag lätt gjort, bara leta lokalt som du sa👍
2021-12-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixon1969
Ett jäkla bra tag innan jag har råd med något av ovanstående men man måste ju drömma (och spela Eurojackpott )

Jag fattar🙏 Hoppas du vinner stort nån gång då jävlar
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in