2021-12-27, 12:52
Medlem
Helt plötsligt måste jag utöka mobilt bankid för att kunna lägga till en betalningsmottagare. Jag skall då använda en bankdosa vilken snart spärras av någon oklar anledning. På bankdosan står då att jag skall ringa banken för att få en upplåsningskod. Jag ringer swedbank och får reda på att jag är nummer 785 (eller något liknande) i kön. Vad är det som pågår? Håller alla bankerna på att krascha?
Citera
2021-12-27, 13:08
Medlem
Det dröjer ett tag innan bankerna kraschar. Det är säkert något annat?
Citera
2021-12-27, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faggotlord
Det dröjer ett tag innan bankerna kraschar. Det är säkert något annat?
Jo...men varför är det nästan 1000 personer i kö när du ringer supporten? Jag fick beräknad väntetid på 80 minuter eller något liknande.
Citera
2021-12-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuxi
Jo...men varför är det nästan 1000 personer i kö när du ringer supporten? Jag fick beräknad väntetid på 80 minuter eller något liknande.
Händer vid varje årsskifte.
Alla vet det utom du och de som köar.
Alla affärer ska avslutas på fyra dagar som det är nu (må-to).
Nästa år gör du ditt veckan före jul eller tidigare och helst en tidig morgon eller sen kväll.
Citera
2021-12-29, 16:32
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuxi
Det beror på att du har en av Sveriges sämsta banker (FB) Vi som lämnar Swedbank
Din bank är känd för att ofta ha problem vilket leder till längre telefonköer samt ha egna överdrivna restriktioner ...själv har jag aldrig behövt utöka BankID för att lägga till mottagare och har haft flera banker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in