Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2021-12-22, 18:40
  #37
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Coolt

Annars verkar vi ju vara rätt överens tycker jag.
Absolut.

Hotet är inte från mig hehe, då jag inte har tillgång till Jas-plan för miljarder och samtidigt finansierar rapporter om yttrandeetikett på forum och dess respekt/toxic-innehåll.
Citera
2021-12-22, 18:55
  #38
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Absolut.

Hotet är inte från mig hehe, då jag inte har tillgång till Jas-plan för miljarder och samtidigt finansierar rapporter om yttrandeetikett på forum och dess respekt/toxic-innehåll.
Det kändes onekligen lite oproportionerligt för nåt "lite respektlöst". Åandrasidan är vi ju i Sverige där man numera kan vänta sig vadsomhelst
Citera
2021-12-22, 19:02
  #39
Medlem
Skönt att skattepengarna går till nått så seriöst som att undersöka detta. Känns som detta är vad som kommer avgöra eventuellt framtida krig till vår fördel.

Ditt drag Putin!
Citera
2022-01-03, 00:16
  #40
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Svenska Försvaret fortsätter fokusera sitt försvar mot Svenskars yttrande och yttrandekultur...

Låter rimligt? Det är det de är till för? Kontrollera att Svenskar inte uttrycker sig dumt.

Så håller ju de på om allting de fört in i samhället, och som måste "pratas om" av helt naturliga orsaker; man politiserar hela människan och uttryckskulturen.
Särskilt för svenskar som drabbas av t ex våldet och kostnaderna, klart att de kommer att prata på ett politiskt inkorrekt sätt. Att en tant skriver att muslimer borde skickas hem blir då i hydran värre än våldtäkt och mord, och KRÄVER sin resurs.

Vänstern måste använda sig av juridiken, rapporter, övervakning och falska hot för att annars rasar deras samhälle, som aldrig överlever med yttrandefrihet.


Det finns inte en enda ärligt sinnad vänsterorganisation. Kom ihåg det!


"dangerous speech" - ja, det blir väl alla ord och meningar då, era dumma bögar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback