Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-12-19, 18:43
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Folk dör till höger och vänster av vaccinet också kan man säga (de dör men inte många, precis som covid) så ditt argument är efterblivet. Ingen frisk eller ung dör av covid, det är en myt. Extrema undantag med väldigt sjuka finns men detta betyder inte att vi måste förgifta befolkningen för det.

Jag bryr mig om människor därav jag anser bara de som behöver vaccinet ska vaccinera sig. De unga, friska vuxna har naturlig immunitet som är bra bättre än vaccinet. Du önskar myokardit till människorna istället för en mild smitta, vem av oss är den onde egentligen?

Tar inget influensa vaccin, ingen i min familj gör, ingen har haft detta på många år. Lika värdelöst förmodligen.


Jag vill ha källa på att ingen som är ung dör av covid-19 annars avfärdar jag dina argument som rent svamlande.
Citera
2021-12-19, 22:56
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinderPlus
Jag vill ha källa på att ingen som är ung dör av covid-19 annars avfärdar jag dina argument som rent svamlande.

Det gör knappt vuxna av det, det blir en risk ju äldre man blir.
Alltså det händer givetvis, extremt sällsynt dock och dessa har antingen en sjukdom, näringbrist, röker och lever mycket ohälsosamt eller har riktigt kassa gener. Det finns statistik som bekräftar detta om du söker runt, jag orkar inte leta åt dig.

Precis som det finns unga som dör av vaccinet. Leta runt på nätet det finns många föräldrar som berättar hur de miste sitt barn, ibland 13-16 år gammalt pga vaccinen. Covidworld eller något sånt hette sidan där nära och kära berättade om sina anhöriga som blev offer för vaccinet. Vet människor IRL runt 30 som dött utav vaccinet här i Sverige, finns artikel på någon av de större nyhetsidorna.

Jag är väldigt för vetenskap, medicin i vissa fall och beprövade vacciner men jag kan inte låta mig hjärntvättas av denna covidhysteriken och deras giftiga vaccin som inte ens gör det dem egentligen skulle.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback