2021-12-11, 21:13
Medlem
Hej alla porrnissar och nissor !!

Så alltdå så så undrar ju jag då som att sä hår att vilka är dom sämsta porrfilmerna ni någonsin har sett? För liksom jag och min dotter håller på att kurera en porrmapp åt hennes äldsta söner och då kollar vi runt på olika siter efter filmer som vi tycker dom ska få titta på och så. Men så såg jag då en film häromssistns den var en tysk film som var 112 minuter och det var då alla var vita tyskar som satt och seplade spin the bottle, det var 3 killar och 3 tjejer och så var det lite bus. Dom pratade om sex och så pussades dom lite och två killar med ghey face pussades men sen var det nite mer sånt. Men så när det var typ 15 minuter kvar så blir det lite mer naket och en kille och en tjej börjar göra saker med varandra och det hela slutar med ett halvdant handjobb och det var liksom allt och jag som bara tittade ur rent akademiskt syfte blev till och med besviken.

Så jag undrar ju då vilka är dom sämsta porrfilmerna ni har sett? Den här var nog den sämsta porrfilmen jag har sett.

Den sämsta porrfilmenm jag har uthärdat: https://sv.xhamster3.com/videos/bit-by-bit-xhrwmot
Citera
2021-12-11, 21:27
Bannlyst
Jag har aldrig sett en porrfilm i hela mitt liv, från början till slut tänker jag då, finns det någon som gör det.
Dessutom har jag aldrig varit fascinerad av hollywood-porr, det kanske var lite spännande innan man förlorade oskulden men sedan blev det bara dekadent och äckligt!
Citera
2021-12-11, 22:00
Medlem
De svenska försök som gjorts på 70-80 tal är ofta usla.
Citera
2021-12-12, 09:33
Medlem
Bret-Harts avatar
Sett hur många som helst, många bra också, att göra en bra porrfilm är svårare än vad det låter, mina jag gör i huvudet är de bästa dock
Citera
2021-12-12, 11:51
Medlem
grungewhores avatar
Vad som helst med den där skånska negern Samson 😂

Jag var nog 12 år sist jag såg en hel porrfilm.
Citera
2021-12-12, 12:02
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice

Så alltdå så så undrar ju jag då som att sä hår att vilka är dom sämsta porrfilmerna ni någonsin har sett? För liksom jag och min dotter håller på att kurera en porrmapp åt hennes äldsta söner och då kollar vi runt på olika siter efter filmer som vi tycker dom ska få titta på och så. Men så såg jag då en film häromssistns den var en tysk film som var 112 minuter och det var då alla var vita tyskar som satt och seplade spin the bottle, det var 3 killar och 3 tjejer och så var det lite bus. Dom pratade om sex och så pussades dom lite och två killar med ghey face pussades men sen var det nite mer sånt. Men så när det var typ 15 minuter kvar så blir det lite mer naket och en kille och en tjej börjar göra saker med varandra och det hela slutar med ett halvdant handjobb och det var liksom allt och jag som bara tittade ur rent akademiskt syfte blev till och med besviken.

Så jag undrar ju då vilka är dom sämsta porrfilmerna ni har sett? Den här var nog den sämsta porrfilmen jag har sett.

Den sämsta porrfilmenm jag har uthärdat: https://sv.xhamster3.com/videos/bit-by-bit-xhrwmot

Vad det en porrfilm??? Det var väl mera en lokal filmproduktion för att visa tonåringar, ”vad är sex”!
Citera
2021-12-19, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Vad som helst med den där skånska negern Samson 😂

Jag var nog 12 år sist jag såg en hel porrfilm.

Samson betraktas ju vara lite av en legend i vissa kretsar.
Citera
2021-12-19, 00:38
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice

Varför sitter du och din dotter och fixar porrfilmer till dina barnbarn, hennes söner?

Hela familjen borde omgående ge fan i att titta på en endaste porrfilm minst tre år framåt och definitivt sluta blanda in resterande familjemedlemmar i porrtittandet.
Citera
2021-12-19, 01:06
Avslutad
The Geek är världens sämsta porrfilm utan konkurrens.
https://m.imdb.com/title/tt0235414/
Citera
2021-12-31, 18:27
Medlem
HasseBanans avatar
Den där svenska filmen där de har klätt ut sig till vikingar, minns inte vad den hette. Konceptet gör filmen kass och avtändande.
Citera
2021-12-31, 18:34
Medlem
Jag tycker indiska porrfilmer är jävligt dåliga.
Sen glömmer jag aldrig den gången en flashbackare lurade en Afrikansk scammer att göra en porrfilm, den var nog den sämsta porrfilm jag har sett.
Citera
2021-12-31, 18:38
Medlem
Avsiktarens avatar
Andrew Blakes filmer en massa röra som skall vara konstnärlig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in