Citat:
Hej Flashback vänner och kompanjoner som är irriterade över detta dumdristiga initiativ från Blockets håll! Vi är många som i åratals nyttjat Blockets tjänster till fullo och nu har de gått över gränsen genom att ta bort telefonnummer när det gäller annons man publicerar!
Har lyft detta (nedanstående rader) till Blockets kundtjänst och de har lovat att återkomma! Vi måste gemensamt, notera gemensamt markera mot detta, det är helt absurt att vi betalar 150 jäkla spänn för blocket bostad (hyra ut eller hyra lägenhet) och inte ett jävla nummer kan vi få tillgodosett längre! Klistra in följande (ju fler vi är med klagomål desto bättre-många bäckar små!) och skicka till kundtjänst (yes, ni behöver inte tänka igenom rader utan klistra bara in nedanstående) via mail eller deras chatt! Man ur huse och markera, annars händer inte ett skit mot detta dumdristiga initiativ som bara handlar om att de skjuter sig själva i foten med förlorade intäkter och kunder!!
Hej Blocket! Jag önskar hyra lägenhet. Lagt ut en annons och undrar varför man inte får ut sitt nummer längre? Smidigt att ha med både telefonkontakt och mailkontakt och mot bakgrund av detta undras, varför är telefonkontakten numera borttagen? Tråkigt mot oss kunder som betalar dyrt för era tjänster att inte få allt tillgodosett!!
Vad menar ni nu? Att folk tog deras nummer och konfiskerade saker? Det är som att säga att man genom en telefonlista kan få ut anonym info? Det låter väl inte så logiskt? Jag tycker ni borde vägt nyttan före nackdelar. Allehanda människor är inte smidiga via mailfunktion. Finns även en äldregrupp ni inte visar hänsyn inför.
Att baka in numret kan lätt bli förbisett, folk orkar helt enkelt inte läsa långa rader. Folk är bekväma idag på ett helt annan sätt än förut. Jag syftar på det man betalar för och det man får ut. Helhetsgreppet.
Jag personligen önskar telefonrutan tillbaka. Och är tacksam om ni är lyhörda detta inför en kommande diskussion med berörd avdelning.
Ni borde värna om kunder, detta är en funktion som funnits sedan 10-15 år tillbaka. Ni plockar abrupt iväg funktionen utan någon som helst extern information.
Jag köper ett förebyggande arbete, men det ska vägas, nyttodelar med nackdelar. I detta fall förlorar ni kunder på detta vis. Uppskattat om ni kan återkomma till min mail vidare angående det här. Tills dess avstår jag och vara en bostadssökande resp. lägga ut bostad genom era tjänster. Säger det med viss mån av sorg givetvis då jag nyttjat Blocket Bostad i mången år. Hoppas ni visar respekt och lyhördhet mot gamla kunder sedan långt bak i tid. Mvh
Senast redigerad av Pretonius 2021-12-11 kl. 14:10.
Senast redigerad av Pretonius 2021-12-11 kl. 14:10.