Citat:
Nej, jag har bara tränat kampsport mot män, jag har aldrig "slagit ner någon" i form av att ha oskadliggjort någon via att tillfoga vederbörande skada, skulle heller aldrig falla mig, OM jag nu inte någon gång utsätts för livsfara och tvingas till att fysiskt försvara mig.
jag tycker du ska svara på varför det är FEL enligt dig att i fiktion, visa att kvinnor slåss....samt då de gör det...även besegrar fiktiva motståndare....
men inte alls FEL när män slåss....eller då de besegrar motsvarande starkare motstånd det är ju exakt, om inte mer i vissa scener, "osant".
Så är det "osanningen" du verkligen retar dig på? eller faktumet att kvinnor numera kan vara hjältarna i aktionfilmer?
jag tycker du ska svara på varför det är FEL enligt dig att i fiktion, visa att kvinnor slåss....samt då de gör det...även besegrar fiktiva motståndare....
men inte alls FEL när män slåss....eller då de besegrar motsvarande starkare motstånd det är ju exakt, om inte mer i vissa scener, "osant".
Så är det "osanningen" du verkligen retar dig på? eller faktumet att kvinnor numera kan vara hjältarna i aktionfilmer?
Hon har redan förklarat i trådstarten vad hennes problem är.
Hon kan inte relatera till dessa kvinnor och hon har inte fel i sin analys som säger att det är nog väldigt få kvinnor som kan.
Du kommer inte i närheten av hennes analys och förståelse för film. Film verkar vara en passion flr TS, du såg en chans att bara komma in med dina lågpannade feminist argument (som vanligt) och är ute på jävligt tunn is.
Hon snackar inte om samma sak som dig vilket du verkar tro. Dra något gammalt över dig...
Men vill du snacka orealistiska män i film med mig så är jag på.
Män är uppvuxna idag på omöjliga kroppsideal som dom flesta inte ens kan nå med hjälp av anabola steroider, något som det ljugs ganska duktigt om i filmindustrin och sen är det väl ingen som har missat att vi män är sexleksaker på två ben som bara har ett enda syfte i livet och det är att tillfredställa feministkräk.
Du attackerar TS för att hon tycker film är skit idag och hon har förklarat varför. Och hon har också rätt i att det inte kan vara många kvinnor idag som tycker det här WOKE tramset är så jävla hett i slutändan med tanke på att dessa filmer drar in så lite stålar. Män vill inte se skiten, nu visar det sig att kvinnor inte heller vill se skräpet och industrin kommer bli tvunget att lägga WOKE pp hyllan. Det eller arbetslös. Länge leve kapitalism!
Det är du som är konstig och står utanför Merapi.
Senast redigerad av System76 2021-12-12 kl. 17:45.
Senast redigerad av System76 2021-12-12 kl. 17:45.