Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-19, 14:21
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Ingen här vet va dom snackar om😂 anledningen till varför han bär mask är för att han är civiliserad och skötsam bakom den. Han har kandidatexamen som ingenjör på universitet o han e bra kille från lövgärdet. Att han skulle kört för backa och frölunda är största skämtet, för att för det första så gör han ingenting o för de andra så e dom 2 orterna opps. Vet ej om ja behöver säga mer än så…
Vem är gambino bakom masken? Har du Face reveal? Namn?
Citera
2022-04-18, 01:59
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogzzy
Tills nån kan bevisa vem han är så är allt skitsnack. Hans ord får stå för honom, jag vet vad jag har hört. Den dagen någon bevisar han motsatsen är dagen ingen kommer bry sig förutom ett gäng flashback-runkare. Hans musik är skön och vare sig han är gata eller inte.


Han är en vanlig ung student som självfallet gymmar på Nordic Wellness som all andra i den åldern
Citera
2022-07-23, 18:50
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Ingen här vet va dom snackar om😂 anledningen till varför han bär mask är för att han är civiliserad och skötsam bakom den. Han har kandidatexamen som ingenjör på universitet o han e bra kille från lövgärdet. Att han skulle kört för backa och frölunda är största skämtet, för att för det första så gör han ingenting o för de andra så e dom 2 orterna opps. Vet ej om ja behöver säga mer än så…


Troligt spår, då jag fått höra (av säkra men inte vattentäta) att han ska ha jobbat för volvo innan musiken, i vilken grad vet jag ej. Men ska tydligen ha slutat där efter ett par låtar och han märkte att musiken gick bra och han kan leva "gangster fasad" .

Som de flesta här håller med om, han är inte "gata" han är uppbackad utav folk som är, då de tjänar en del % (säkert relativt hög %) från hans musik.
Citera
2022-09-30, 13:25
  #16
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenalls123
Vem är gambino bakom masken? Har du Face reveal? Namn?

Donald Glover! Lol. Nej, då.

Men detta var en vimsig och intetsägande tråd
Citera
2022-10-01, 20:02
  #17
Medlem
se8035s avatar
Han är kurd dsdv
Citera
2022-10-25, 20:15
  #18
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Han är kurd dsdv

Ny bra singel på radio.
Citera
2022-11-06, 20:10
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Han är kurd dsdv
namn och bild?
Citera
2022-11-15, 01:34
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kartel
namn och bild?
Killen är irakier
__________________
Senast redigerad av byredo 2022-11-15 kl. 01:42.
Citera
2022-11-15, 01:34
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byredo
Killen är irakier och hörde att det va problem med läggningen osv osv
Vi behöver inte tänka på honom så mycket han är ju i Dubai ändå
Citera
2022-11-15, 01:40
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kartel
namn och bild?
Han heter K*rar R*madan och är skriven i Hisings Backa, tidigare skriven på S*napsgatan i Angered.
Mr Koll ger mer info, eller PM.

Styrelseledamot i DKGM AB som är en verksamhet inom Artistisk verksamhet.




(*=a)
__________________
Senast redigerad av byredo 2022-11-15 kl. 01:46.
Citera
2022-11-22, 16:56
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byredo
Han heter K*rar R*madan och är skriven i Hisings Backa, tidigare skriven på S*napsgatan i Angered.
Mr Koll ger mer info, eller PM.

Styrelseledamot i DKGM AB som är en verksamhet inom Artistisk verksamhet.




(*=a)

Tack!
Citera
2023-07-27, 22:31
  #24
Medlem
Jag kanske har dålig smak, och är sen på bollen. Men jävlar vad bra han är. Fan!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback