2021-12-09, 12:24
Medlem
Har blivit en big time snuser för att ersätta cigaretter. Tycker det är rätt kul med vitt snus och testar ofta nya smaker. På senare tid har jag blivit mer intresserad av att testa göra mitt egna snus, men hittar bara en massa info för hur man gör tobakssnus. Hur gör man vitt snus? Hade varit kul att testa öra en egen smak hemma! Finns det ingen info eller är jag dålig på att googla?
Citera
2021-12-09, 13:10
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatis1337
Har blivit en big time snuser för att ersätta cigaretter. Tycker det är rätt kul med vitt snus och testar ofta nya smaker. På senare tid har jag blivit mer intresserad av att testa göra mitt egna snus, men hittar bara en massa info för hur man gör tobakssnus. Hur gör man vitt snus? Hade varit kul att testa öra en egen smak hemma! Finns det ingen info eller är jag dålig på att googla?

(1) Köp en påse cigg-filter
(2) Låt dom marinera en timme i sån där e-cigg sirap med valfri smak.

=> Vitt snus!
Citera
2021-12-09, 13:27
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
(1) Köp en påse cigg-filter
(2) Låt dom marinera en timme i sån där e-cigg sirap med valfri smak.

=> Vitt snus!

Det låter faktiskt inte så jävla dumt som du tror, detta ska jag testa. Återkommer med resultat.

Förmodligen menar TS nikotinpåsar och inte snus, kan vara därför hen inte får rimliga resultat.
Citera
2021-12-09, 13:38
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potatis1337

Menar du vitt portionssnus, ex General White? Eller menar du typ ZYN (som inte alls är snus överhuvudtaget)?
Citera
2021-12-10, 04:43
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Det låter faktiskt inte så jävla dumt som du tror, detta ska jag testa. Återkommer med resultat.

Go for it!
Tror kanske att det kan bli lite "rinnigt", men skadar väl inte att testa antar jag.
Citera
2021-12-10, 07:31
Medlem
GanjaFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Go for it!
Tror kanske att det kan bli lite "rinnigt", men skadar väl inte att testa antar jag.

Testade faktisk att "smaka" på en droppe av e-juicen och kan säga att det smakar inte likadant som när det förångas Så projektet är nedlagt.
Citera
2021-12-10, 07:36
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Testade faktisk att "smaka" på en droppe av e-juicen och kan säga att det smakar inte likadant som när det förångas Så projektet är nedlagt.

Attans!
Annars hade man ju kunnat lägga upp det som ett "life hack" på YouTube och bli viral.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in