Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-21, 13:48
  #7201
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Ser om serien för 3e gången i år o säkert 10e totalt. Så jävla grym!

Man kan se om den så många gånger utan att tröttna. Klass serie rakt av. Johny drama är kung.
Citera
2017-02-07, 22:21
  #7202
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Man kan se om den så många gånger utan att tröttna. Klass serie rakt av. Johny drama är kung.

Ja jag ser om den nu igen fast första gången på dvd och stor tv, så jävla bra är den!
Citera
2018-03-11, 11:28
  #7203
Medlem
pocahontas väns avatar
Jag har suttit och slötittat igenom Entourage på vardagskvällarna efter jag kommit hem ifrån jobbet och slogs av hur annorlunda jargongen och zeitgeisten var bara för lite mer än 10 år sedan, när första säsongen kom ut. En liknande serie skulle aldrig blivit produktion idag. Hur Drama använder "pussy" eller hur resten använder "fag" som ett skällsord. Det hade blivit ramaskri i alla nyhetskanaler och sociala medier.

Jag både förundras och fascineras av förändringens takt och latent.

Serien håller fortfarande hög kvalité!
Citera
2018-03-11, 13:00
  #7204
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Jag har suttit och slötittat igenom Entourage på vardagskvällarna efter jag kommit hem ifrån jobbet och slogs av hur annorlunda jargongen och zeitgeisten var bara för lite mer än 10 år sedan, när första säsongen kom ut. En liknande serie skulle aldrig blivit produktion idag. Hur Drama använder "pussy" eller hur resten använder "fag" som ett skällsord. Det hade blivit ramaskri i alla nyhetskanaler och sociala medier.

Jag både förundras och fascineras av förändringens takt och latent.

Serien håller fortfarande hög kvalité!

Ja, det har gått otroligt fort, som en som växte upp med american pie, jackass, och musik som hör därtill som hade en massa sexiga tjejer i sina musikvideos så är det fan svårt att känna sig hemma i dagens samhälle.. Skit är det.
Citera
2019-01-01, 09:55
  #7205
Medlem
Tim00Blooms avatar
Jag har sett om serien under jul. Tycker den bara blir bättre och bättre... hade varit kul om dem gjort en säsong till istället för filmen.
Citera
2019-01-03, 11:34
  #7206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Jag har suttit och slötittat igenom Entourage på vardagskvällarna efter jag kommit hem ifrån jobbet och slogs av hur annorlunda jargongen och zeitgeisten var bara för lite mer än 10 år sedan, när första säsongen kom ut. En liknande serie skulle aldrig blivit produktion idag. Hur Drama använder "pussy" eller hur resten använder "fag" som ett skällsord. Det hade blivit ramaskri i alla nyhetskanaler och sociala medier.

Jag både förundras och fascineras av förändringens takt och latent.

Serien håller fortfarande hög kvalité!

En av de bästa serierna någonsin.

Det hade varit roligt att se en fortsättning av serien där de placerar den i nutid och där gänget drabbas av värsta metoo-backlashen på grund av deras sätt att vara. Stämningar till höger och vänster och hur de ska kunna anpassa sig till den nya världsordningen. Fatta Ari Gold, vilka problem han hade fått.
Citera
2019-01-03, 18:55
  #7207
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
En av de bästa serierna någonsin.

Det hade varit roligt att se en fortsättning av serien där de placerar den i nutid och där gänget drabbas av värsta metoo-backlashen på grund av deras sätt att vara. Stämningar till höger och vänster och hur de ska kunna anpassa sig till den nya världsordningen. Fatta Ari Gold, vilka problem han hade fått.

Räckte det inte med problemet som gjorde att frun och Ari separerade ett tag? Däremot hade jag kunnat tyckt att filmen hade kunnat utspela sig året den kom istället för när ungen föddes ca 7-9 månader efter.
Citera
2023-05-07, 12:02
  #7208
Medlem
Fred Friendlys avatar
Riktigt kul, och oväntat, att det blev serie av Silo till slut. Har ni sett?
Citera
2023-05-07, 13:03
  #7209
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Riktigt kul, och oväntat, att det blev serie av Silo till slut. Har ni sett?

Aningen fel tråd va 😁
Citera
2023-05-07, 13:37
  #7210
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Aningen fel tråd va 😁
ja, men kul tanke!
Citera
2023-05-08, 15:19
  #7211
Medlem
Såg tråden ploppa upp och blev sugen på att läsa igenom den då jag verkligen gillade serien när det begav sig. Meeeen, 600 sidor är lite för mycket, hur fan hände det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback