2021-12-07, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
I ungdomen är man dum.

ni går verkligen på det här med ungdom. och att det va länge sen.

men surprice, samma kille än som spelar i samma band med samma musikinställning. så händer ff
Citera
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
så att hon är med samma kille som då, som spelar i samma band som då, som har samma musikinriktning som då ser inte du som problem???

antingen, så är det nazze maner och ska väck. för man kan inte kräva av andra det man inte gör själva.

lr den riktiga faran och verkligen måste väck. för pojkvän sjunger om utrotning och pluton svea va ine guds bästa barn. fast de ville ha bort svarta.

hon har hamnat i ett parti som vill ha bort svenskar från sverige. ochh får ida va det verkar få utrota så är det ok

---
Då är väl själva socialdemokratin problemet?
Citera
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Alla gör vi fel och skall ha en ny chans hon kan mycket väl ha varit full och bara rent ut sagt tramsat runt.
Undra vem som skickat denna bilden till media egentligen är det hennes x kille är han ett jävla svin för om hon förlorar sitt jobb imorgon kommer hon förlora mycket mer än så....Ingen kommer ju våga anställa henne och då kanske hon går ner sig helt.

Lite synd när man läser om hennes tidigare historia så verkar hon vara en skarp och trygg tjej men någon har helt klart velat henne illa, och vem annars än hennes dåvårande pojkvän kan ha haft denna bilden i sin ägo?

Hon lyckas han gör det inte så han får den perfekta iden då han förmodligen fortfarande är nazist att passa på och skicka denna bilden till media.....

Det sista Stefan Löfven sade till Magda före sin avgång var att aldrig svika mångfalden....Tyvärr tror jag att Ida ryker....

Läs tråden kanske innan du antar saker och ting. Killen hon har nu idag är samma som då.
Han är trummis i ett band som kör texter som hyllar Waffen SS och de har sydstatsflagga i replokalen och det långt efter hennes bild med heilandet. Antagligen finns det betydligt senare bilder på olika situationer som blir svårförklarade..
Citera
2021-12-07, 01:08
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Hon har ju varit och är fortfarande sambo med Mattias Li*nd , den nationalistiska hårdrockaren, sen hon var 15 så det är ju inte troligt att det är han som skickat bilden.
Förmodligen är det någon som vet exakt hur hon är och som själv inte är rasist
Det är någon i hennes närhet som förstört hennes liv.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men om det stämmer att hon fortfarande är med samma snubbe då är det ju illa nog.....

Hur hon lyckades komma till toppen är för mig en gåta.
Kanske borde man granska S så där inte finns terrorister inom partiet med?
Citera
2021-12-07, 01:08
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Är Ida neonazi idag?
Var Ida neonazi då?

Knappast.
Citera
2021-12-07, 01:09
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Kanske skulle hon inflitera S men misslyckades

Haha. Det skulle ju iofs va kul och helt rätt taktik.
Citera
2021-12-07, 01:09
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja alltså, jag tror ju hn är farligare än hn är. för hon skulle ju lyckats med sin utrotning a la s.

jag undrar bara vad som gick så fel att hon bytte från pluton svea till raka motsatsen

Opportunism.
Ska man göra karriär i politiken så har ju S varit det bästa valet. Bara att lära sig vad som gäller o spela med.

Kvinna, ung, norrland.

Synd att lite nazism för ca 10 år sedan skulle solka ned det hela. Speciellt nu när hon fått ett sp välbetalt jobb i Stockholm…
Citera
2021-12-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det handlar om de dubbla måttstockarna. Ungdomssynder o förkastlig moralisk värdegrund.

Men frågan kvarstår. Kan inte Sossarna få fram bättre kandidater?

Drevet mot Ida är exempel på de dubbla måttstockarna. Hade hon kunnat påstås ha någon koppling till vänsterextremism hade det aldrig blivit ett drev. Men nu är det påstådd högerextremism och då drevas det.

Av samma anledning som det drevas mer mot SD än mot V.

Alla som försvarar drevet mot Ida bidrar till att upprätthålla de dubbla måttstockarna.
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
---
Låter som du är skyldig till ett och annat spegelvänt H-kors.

Hahaha det kan ha varit den i fyllan o villan, en del är ju för djävla mycket bara, stick o brinn typ.
Citera
Medlem
Citat:
Knappast.

Så, varför existerar artikeln på skräpposten nyheter idag?
Citera
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Läs tråden kanske innan du antar saker och ting. Killen hon har nu idag är samma som då.
Han är trummis i ett band som kör texter som hyllar Waffen SS och de har sydstatsflagga i replokalen och det långt efter hennes bild med heilandet. Antagligen finns det betydligt senare bilder på olika situationer som blir svårförklarade..
Jo jag missade det jag trodde att hon och killen var tillsammans under tiden bilden tog men fick precis reda på att hon är sambo med samma kille.

Hon i helvete lyckades hon komma så långt inom S?
Finns det terrorister inom S med kanske?

Och alla i hennes närhet som hon påstår vet om att hon inte är en nazist är ju rent jävla skit snack.
Är man tillsammans med en idiot då delar man samma värderingar, case closed!
Citera
2021-12-07, 01:11
Medlem
Citat:
---
Då är väl själva socialdemokratin problemet?

ja men har de lr inte kollat upp? har de kollat upp henne och ändå accepterar så är de bevisligen en fara för landet och ska avsättas..

har de inte kollat, så ska de ju avsättas för de inte sköter sitt jobb och är kapabla till det ansvar det verkligen medför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in