Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2021-12-04, 19:00
  #1
Medlem
Hej!
Tidigare drog erfarenheter: Cannabis, Morfin, Cocillana, Kodein , Tramadol , Xanor, Valium, Oxykodon, Salvia, Fentanyl, Lyrica, Amfetamin , Kokain, Temesta , Iktotrivil , samt några RC-benzos, Flualprazolam, samt Clonazolam.

Klockan är 13:00.. Lyckades få tag på oxycontin 80 OC (2 st) efter mycket sms o ringande..
Detta är 3e gången jag testar oxy i mitt liv..
Kom hem, softade tog ca en 1/6 av en tablett, sedan efter nån timme kände ja effekten.. magiskt! Men ja ville testa något nytt.. hade slut på rullpapper men hade rejält med Hasch hemma.. Så jag tror fram foliet o "pipan" och rökte säkert 1 gram hasch som jag blandat med ungefär 40mg oxy.. Så jag började jaga draken som jag gör ibland med oxy... Oj oj OJ!! vad det small till, hela bruningen och allt oxy var till aska vilket betyder att jag rökt upp det, INGEN RÖK gick till spillo.. jag hosta o hosta som jag brukar göra när jag röker rent sådär.. sen när jag skulle ställde mig upp var det som något helt annat upplevt innan! det var som ett extremt psykedeliskt CB rus, Helt otroligt!! Det kändes som jag var i en annan värld, i en dröm nästan, som att en extrem värme strömma genom hela kroppen.. det var skönt först men sen började jag känna ett extremt obehag sen började jag nojja som aldrig förr.. jag kunde inte röra mig knappt, kände bara panik.. det enda jag kunde tänka på va "FAN JA SKULLE KÖPT NÅGRA XANOR IDAG" detta var horribelt, så jag gick till köket tugga sönder lite pepparkorn då det inehåller en terpentin som är någon form av "Motgift" mot THC.. (Vad jag lärt mig) men då funkade ej detta så bra.. hade extrem dödsångest ändån.. så jag tog malen peppar och snorta säkert en näve rakt upp i näsan.. o då vaknade jag till men inte tillräckligt, slängde mig i duschen o tog en rejäl kalldusch, o då vakna jag till liv, lite grann iaf.. sen kom jag på mitt i det hemska.. jag kan inte göra något åt detta.. jag får bara passa på och vara i detta, så jag tog en glass, lite saft med is i, för att svalka och fukta min strupe som är torrare än jag vet inte vad.. ca 30 min senare (kändes som 30 år).. så släppte det hemska och jag kände bara ett välbefinande som aldrig förr, tänkte "det var ju inte så farligt" men just då var det ett rent helvete.
Nyktra till ganska snabbt från CB ruset eller gick det över till ett skönare rus.. hur som helst tog jag o rökte 40 mg oxy till sedan blev ja extremt noddig och verkligen drömde, riktigt skönt.
Nästa gång blir det benzo tillsamans då det blir en fin balans, flummet från CB, värmen från oxy' o ångestdämpningen av Benzon.

Ger denna upplevelse 8/10 då det är ett riktigt fin rus efter en stund, kan lätt bli för mycket psykiskt, men när det jämnar ut sig är det som att vara högt bland molnen.

Skulle rek denna kombo till er som tycker om när det rör om i pannan ordentligt!

Med Vänlig Hälsning, - J
Citera
2021-12-05, 08:15
  #2
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Du fick ångest av rökat, det var inte på grund av att du hade tagit oxy. Ska du blanda i benzo, var försiktig. Farlig blandning med oxy och benz dom kan leda till andningsdepp.
Citera
2021-12-05, 16:41
  #3
Medlem
Cannabis funkar inte på mig när jag tagit 40mg oxy ,man blir lite småbäng men inte sådär tokflummig som jag annars blir. Nån mer med samma erfarenhet?
Citera
2022-08-11, 02:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderskuggan
Cannabis funkar inte på mig när jag tagit 40mg oxy ,man blir lite småbäng men inte sådär tokflummig som jag annars blir. Nån mer med samma erfarenhet?


För mig försvinner båda rusen om jag mixar Olle och braja. Blir normal helt enkelt. Men på bara röka blir jag tokflummig och på bara O så blir jag helt noddad
Citera
2022-08-11, 02:55
  #5
Medlem
bobo909s avatar
Bra att du iaf hann testa att snorta peppar före du insåg att det bara var att vänta ut det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback