2006-06-12, 14:00
Medlem
Någon som läst dom här?

Är det mycket "killinggänget" över dom?
Citera
2022-04-17, 15:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Någon som läst dom här?

Är det mycket "killinggänget" över dom?
Jag har läst "Ingen jag vet är i mitt träd"

Jag läser inte mycket killingänget ja, men det utesluter inte att andra medlemmar producerat
samma humor-output men vägen dit bara kan vara annorlunda

Har man läst 1 bok av Martin Luuk har man läst alla, precis som Teratologens böcker
Ett & sammahängande universum https://open.spotify.com/track/4iH2ldERfNjdZMt11xx0X1?si=bc232516aefa44a3
Citera
2022-04-19, 19:31
Medlem
st33rs avatar
"Esternas stora bok om Kilot" är texter som skulle kunna vara hämtade från Spermaharen.
Citera
2022-04-19, 20:15
Medlem
Ni som har läst Martin Luuk, tycker ni man vinner mycket på att läsa honom kronologiskt, eller är det lika bra att bara gå direkt på den titel som låter intressantast? (Mitt lokala bibliotek har hans titlar räknat från Ingen jag vet är i mitt träd och framåt).
Citera
2025-08-31, 19:37
Medlem
BavarianBeetles avatar
Jag vet inte varför, men jag lyssnade nyss igenom hans memoarer. Vilket piss. Ja vi fattar att du är excentrisk, vem bryr sig.
Citera
2025-10-03, 11:24
Medlem
hobokens avatar
Läste hans självbiografi, älskade den. Perfekt balans mellan roligheter och kompakt mörker. En fascinerande människa.

Hade dock velat ha mer om Killinggänget-tiden. Det mesta känns som grejer man redan hört, typ från SVT-dokumentären här om året. Allt kanske redan är berättat? Tycker det var rätt kul att Robert Gustafsson tydligt inte är hans favorit, anekdoterna om när han vill titta på Tutti Frutti eller gå till Hooters i San Francisco.

Tyckte också det blev lite väl mycket namedropping av folk som flimrar förbi i 90-talets Stockholm ibland.
Citera
2025-11-13, 04:54
Medlem
pillifjongs avatar
Sjukt pretentiöst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in