Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-10-28, 10:49
  #13
Medlem
ilikeroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Balkan är nog, eller det är min favorit genom tiderna. Fick chansen och köpa ett rejält gäng (120ml) Cipandrol som är Balkans företagsnamn för cypionate. 10mg vialer. 200mg/ml. Är som gamla fina Galenika. Men bättre. Galenika använder sig av olivolja. Smakar gott. Ja jag smakar på oljan lite ibland. Balkan kör med PEACH OIL !! Persikokärnolja alltså. Fina grejer.
Galenika använder sig inte av olivolja. LOL tror du tänker på grapeseedoil
Citera
2022-10-28, 11:37
  #14
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikeroids
Galenika använder sig inte av olivolja. LOL tror du tänker på grapeseedoil

Galenika har alltid använt sig av olivolja.

https://vigoroussteve.com/c-reactive...als/#Olive_Oil

Balkan använder sig av peach oil inte grapeseed oil.

https://balkanpharmaceuticals.com/cipandrol.htm
Citera
2022-12-01, 04:59
  #15
Medlem
Alpha Pharma - Bra om man verifierar att det kommer från rätt ställe, det är inte apoteksprylar men något jag valt före mkt annat på svenska marknaden.

Balkan Pharmaceuticals - Real deal pharmagrade, men troligen är det på svenska marknaden fakes, precis som med galenikan numera.
Citera
2022-12-10, 09:17
  #16
Medlem
Cirkulerar det mycket fejk alpha?
Dom som skötte det labbet åkte ju dit för flera år sen. Hur kommer det sig att märket finns kvar?
Citera
2022-12-10, 15:56
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Cirkulerar det mycket fejk alpha?
Dom som skötte det labbet åkte ju dit för flera år sen. Hur kommer det sig att märket finns kvar?



Inte en anning men Körde det för 6-7 årsedan och även för ett tagsen. Lika gött tryck med låg visk och utan pip på testot.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback