Citat:

Ursprungligen postat av 
SoberZealot

Men varför? Om jag som SD:are inte har rätt till sjukersättning, så vill väl inte jag bidraga till göra alla andras liv bättre de pissar ju på mig?
Då är jag mer slav än något annat. Är systemet inte rättvist, alltså som i detta fall, fascistiskt, så skall man inte göda systemet.

Slavar är vi alla påväg att bli ändå. Tzverige är på G att bli ett slavsamhälle. Där i detta härliga marxistiska slavsamhälle, där alla är lika olika, men ändå väldigt väldigt ojämlika, beroende på vem som känner vem i den marxistiska hierarkin oavhängigt meritokratins principer, med allt olyckligare småfolk, kommer du inte ha ett sämre liv än någon annan på samhällsbotten (småfolket aka ickeaffilerad med marxistfamiljerna).
För bara något decennium sedan kunde du köpa bensin för en liten peng, äga en bil, laga den själv, parkera den vart du ville, och åka vart du ville. Idag kan du inte göra något av detta, by design.
Slavsamhället kommer kräva att du fogar dig att bli slav. Det blir som i filmen Brazil (1985) - det perfekta marxistiska samhället. Tyvärr skapades filmen exakt det år som samhället på allvar vände mot denna fina marxistiska förändring.