• 1
  • 2
2021-11-13, 02:55
Medlem
Magnus Norman, tennisspelaren.
Vad är hans net worth?
Citera
2021-11-13, 03:41
Medlem
Tror inte killen har så mycket pengar...
Citera
2021-11-13, 10:28
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Tror inte killen har så mycket pengar...

Han vann ju mastersturneringen i Rom när det begav sig, som ju är väldigt pengastinn. Sedan gav ju finalplatsen i Grand Slam-turneringen, Roland Garros, lite fina kulor in på kontot. Tror dessutom han har pluggat ekonomi så det skulle inte förvåna mig om han förvaltat inkomsterna från tenniskarriären klokt. Han är säkert tät i dag också.

Stämmer förresten ryktet att han tagit den tidigare världsettan på damsidan, Martina Hingis, i 2:an?
Norman hade för övrigt en väldigt fin tvåhands-backhand enligt mig.

Jag såg Norman utanför Sturegallerian för många år sedan, vid ingången från Grev Turegatan, han stod före mig i bankomatkön. Minns att jag noterade hur välklädd och proper han såg ut. Detta var efter tenniskarriären så jag antog att han hade fått ett nytt flashigt kneg.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2021-11-13 kl. 10:39.
Citera
2021-11-13, 11:31
Medlem
JumpingJacks avatar
Norman ska gifta sig med Jessica Wahlgren, Linus Wahlgrens exfru.
Citera
2021-11-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Han vann ju mastersturneringen i Rom när det begav sig, som ju är väldigt pengastinn. Sedan gav ju finalplatsen i Grand Slam-turneringen, Roland Garros, lite fina kulor in på kontot. Tror dessutom han har pluggat ekonomi så det skulle inte förvåna mig om han förvaltat inkomsterna från tenniskarriären klokt. Han är säkert tät i dag också.

Stämmer förresten ryktet att han tagit den tidigare världsettan på damsidan, Martina Hingis, i 2:an?
Norman hade för övrigt en väldigt fin tvåhands-backhand enligt mig.

Jag såg Norman utanför Sturegallerian för många år sedan, vid ingången från Grev Turegatan, han stod före mig i bankomatkön. Minns att jag noterade hur välklädd och proper han såg ut. Detta var efter tenniskarriären så jag antog att han hade fått ett nytt flashigt kneg.

Det var ett tag sedan han vann dessa turneringar. Om han hade pengar hade han inte blivit tränare igen som han är på GTG.
Citera
2021-11-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Det var ett tag sedan han vann dessa turneringar. Om han hade pengar hade han inte blivit tränare igen som han är på GTG.
Vad e GTG?
Citera
2021-11-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Vad e GTG?

https://www.magnusnorman.com/about-g...ennis-academy/
Citera
2022-01-12, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Norman ska gifta sig med Jessica Wahlgren, Linus Wahlgrens exfru.
Ja stackars Magnus :/
Citera
2022-07-23, 16:37
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Känns som att detta äktenskap håller ca 2 år sedan fortsätter hon till nästa. Av bilderna jag sett på Magnus och Jessica så ser de inte kära ut. Hon är en golddigger.
Citera
2022-07-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnrikHenstad
Känns som att detta äktenskap håller ca 2 år sedan fortsätter hon till nästa. Av bilderna jag sett på Magnus och Jessica så ser de inte kära ut. Hon är en golddigger.

Ha ha va?! Om det är något hon/ dem ser ut så är det väl nykära!
Citera
2022-07-23, 17:05
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Hon är bara med Magnus för att han har pengar. Tro mig, jag ger detta äktenskap under två år innan skilsmässan kommer.
Citera
2022-07-25, 08:15
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArnrikHenstad
Hon är bara med Magnus för att han har pengar. Tro mig, jag ger detta äktenskap under två år innan skilsmässan kommer.

Hon är en gold digger av rang. Fullt i klass med Sofi Fahrman. Bara det idioten behåller efternamnet Wahlgren efter skilsmässan säger allt. Max 2 år sedan är detta över. Magnus Norman är väl också lite bakom flötet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in