Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-09, 06:30
  #1
Medlem
Sterbenzs avatar
Det blev en vild helg i veckan där jag fick i mig en hel del Ecstacy och även tjack och alkohol. Har mått skit nu sen dess men klarat mig hyfsat tills nu i natt när jag skulle sova, Tog ett 5htp piller som jag läste skulle hjälpa med återhämtningen. När jag väl sov så började huvudet få som vågor av smärta och jag blev helt förlamad i kroppen och pulsen vart jävligt hög. Trodde att jag skulle dö ett tag.

Så har jag friterat min hjärna helt nu och borde jag vara orolig?
Citera
2021-11-09, 06:39
  #2
Medlem
anvadreren2323s avatar
Kan vara en panikattack.

Haft en lång rad panikattacker och på senare tid när jag haft dem så kan jag inte röra mig.
Citera
2021-11-09, 08:58
  #3
Medlem
RudolfHutlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvadreren2323
Kan vara en panikattack.

Haft en lång rad panikattacker och på senare tid när jag haft dem så kan jag inte röra mig.

Men smärta i skallen? Visst att det kan göra ont i bröstskorgen när man får den där tryckande känslan där, men i skallen?
Citera
2021-11-09, 08:59
  #4
Medlem
anvadreren2323s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
Men smärta i skallen? Visst att det kan göra ont i bröstskorgen när man får den där tryckande känslan där, men i skallen?

Hög puls kan leda till högt blodtryck och värk i huvudet. Inget mysterium för Scooby Doo direkt.
Citera
2021-11-09, 12:23
  #5
Medlem
Sterbenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudolfHutler
Men smärta i skallen? Visst att det kan göra ont i bröstskorgen när man får den där tryckande känslan där, men i skallen?

Det kändes typ som blixtar i skallen med lite smärta :/
Citera
2021-11-09, 17:20
  #6
Medlem
Strobeliciouss avatar
https://www.vice.com/sv/article/qvzv...-trippa-tryggt
Citera
2021-11-09, 20:21
  #7
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterbenz
Det kändes typ som blixtar i skallen med lite smärta :/
Brain zaps heter det.

Uppstår ofta efteråt intag av serotonerga substanser. Har något att göra med signalsubstansen Serotonin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback