Citat:
Ursprungligen postat av
Falk0ping
Du har en teori/hypotes om att hon eventuellt hade en relation med den misstänkte. .
Att det finns kvinnor som lockas av mördare och våldsmän vet man. Hon kanske passade på när maken var bortrest? Men varför utgör det här fallet ett problem för dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Falk0ping
Jag har andra teorier..
Det har du säkert.
Citat:
Ursprungligen postat av
Falk0ping
Hon kan mycket möjligt varit godtrogen, och velat gå till botten med alla trakasserier. .
Men nu vet inte vi ens om hon blivit trakasserad, det där kan kanske vara ett försök att mörka en eventuell relation?
Citat:
Ursprungligen postat av
Falk0ping
Tagit tillfället i akt när maken inte är hemma för att inte förvärra allting..
Eller så tog hon tillfället i akt att träffa andra när maken inte var hemma?
Citat:
Ursprungligen postat av
Falk0ping
För jag är ganska säker på att mannen/familjen vetat om allting så hade vi kanske haft ett annat offer här..
Du menar att maken hade blivit arg om han upptäckt att hon var otrogen? Trohet och ärlighet är väl rätt viktigt om man är gift?
Citat:
Ursprungligen postat av
Falk0ping
Hon kan ha blivit lurad då han var känd för att vara manipulativ.
.
Du menar att kvinnor är lättlurade? Vad har du för konstig kvinnosyn egentligen? Man kan ana ett förakt för kvinnor hos dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Falk0ping
Det sista jag tror är att en kvinna som hon som är aktiv i kyrkan och förklaras som en ängel av alla skulle inleda en relation med ett psykfall.
Döda personer brukar hyllas av vänner och anhöriga, tom när gängkriminella blir avrättade så är dom världens bästa killar trots domar för många brott.
Nu vet inte vi hur den döda kvinnans privatliv såg ut men att vissa människor lever ett dubbelliv är väl inget att sticka under stol med?
Jag tror alltså på teorin om vänsterprassel som anledning till att BO och MGM träffades men alternativa hypoteser som någon typ av affär eller ouppklarade saker kan också kanske ha föranlett ett möte?