2021-11-06, 19:57
Medlem
WykkedWitchs avatar
Just nu rkar jag vilja att call recorder ( en betal app fr 150kr i veckan) inte drar vecko kostnaden. Om det finns 149kr p det kontot. Drar de vad som finns eller drar de dubbelt nsta vecka om hela debiterings avgiften ej finns inne?? De drar vl inte 149 kr isfall?
Citera
2021-11-06, 20:29
Medlem
airbuds avatar
Frutsatt att det inte r ett kreditkort s drar de troligtvis ingenting och avbryter/pausar sedan din prenumeration. Lter frvrigt sjukt att det kostar s mycket, men jag antar att du kr IOS.
Citera
2021-11-06, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Just nu rkar jag vilja att call recorder ( en betal app fr 150kr i veckan) inte drar vecko kostnaden. Om det finns 149kr p det kontot. Drar de vad som finns eller drar de dubbelt nsta vecka om hela debiterings avgiften ej finns inne?? De drar vl inte 149 kr isfall?
I vanliga fall (andra produkter och tjnster) grs en saldokoll frst. Om det saknas pengar till en dragning p 150 kr s dras ingenting alls, utan du fr de konsekvenser som leverantren valt om tckning saknas. Om det r att tjnsten stngs av eller begrnsas, eller om du fr ngon slags varning, fr du frga leverantren om.
Citera
2021-11-07, 08:20
Medlem
_killahs avatar
150:- i veckan?

Driver du eller?
Finns hur mnga gratisappar som helst som fungerar galant.
Citera
2021-11-07, 15:11
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
150:- i veckan?

Driver du eller?
Finns hur mnga gratisappar som helst som fungerar galant.
Det var ett exempel men nmnda rec app kostar faktiskt 105 kr i veckan.

Jag har d inte hittat ngon sdan app som alltid r gratis.
Nmn en enda helt gratis app som jag kan spela in ut/in telefonsamtal med. Det skall funka till iPhone PRO Max.
Citera
2021-11-07, 18:07
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Det var ett exempel men nmnda rec app kostar faktiskt 105 kr i veckan.

Jag har d inte hittat ngon sdan app som alltid r gratis.
Nmn en enda helt gratis app som jag kan spela in ut/in telefonsamtal med. Det skall funka till iPhone PRO Max.

Skall erknna att jag r en androidperson, men fr 105:- i veckan kan du ju fan kpa en androidtelefon p avbetalning och f allt vad det innebr :P

Men I rest my case fr iphone iaf. Hoppas du hittar ngon bra
Citera
2021-11-08, 14:18
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Skall erknna att jag r en androidperson, men fr 105:- i veckan kan du ju fan kpa en androidtelefon p avbetalning och f allt vad det innebr :P

Men I rest my case fr iphone iaf. Hoppas du hittar ngon bra

Kolla hr
https://apps.apple.com/se/app/acr-ca...r/id1362975885

acr som lge funnits till Android fr fast kostnad, kan p iPhone kosta 150$ i mnaden. Woooh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in