2021-11-06, 19:57
Medlem
WykkedWitchs avatar
Just nu råkar jag vilja att call recorder ( en betal app för 150kr i veckan) inte drar vecko kostnaden. Om det finns 149kr på det kontot. Drar de vad som finns eller drar de dubbelt nästa vecka om hela debiterings avgiften ej finns inne?? De drar väl inte 149 kr isåfall?
Citera
2021-11-06, 20:29
Medlem
airbuds avatar
Förutsatt att det inte är ett kreditkort så drar de troligtvis ingenting och avbryter/pausar sedan din prenumeration. Låter förövrigt sjukt att det kostar så mycket, men jag antar att du kör IOS.
Citera
2021-11-06, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Just nu råkar jag vilja att call recorder ( en betal app för 150kr i veckan) inte drar vecko kostnaden. Om det finns 149kr på det kontot. Drar de vad som finns eller drar de dubbelt nästa vecka om hela debiterings avgiften ej finns inne?? De drar väl inte 149 kr isåfall?
I vanliga fall (andra produkter och tjänster) görs en saldokoll först. Om det saknas pengar till en dragning på 150 kr så dras ingenting alls, utan du får de konsekvenser som leverantören valt om täckning saknas. Om det är att tjänsten stängs av eller begränsas, eller om du får någon slags varning, får du fråga leverantören om.
Citera
2021-11-07, 08:20
Medlem
_killahs avatar
150:- i veckan?

Driver du eller?
Finns hur många gratisappar som helst som fungerar galant.
Citera
2021-11-07, 15:11
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
150:- i veckan?

Driver du eller?
Finns hur många gratisappar som helst som fungerar galant.
Det var ett exempel men nämnda rec app kostar faktiskt 105 kr i veckan.

Jag har då inte hittat någon sådan app som alltid är gratis.
Nämn en enda helt gratis app som jag kan spela in ut/in telefonsamtal med. Det skall funka till iPhone PRO Max.
Citera
2021-11-07, 18:07
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Det var ett exempel men nämnda rec app kostar faktiskt 105 kr i veckan.

Jag har då inte hittat någon sådan app som alltid är gratis.
Nämn en enda helt gratis app som jag kan spela in ut/in telefonsamtal med. Det skall funka till iPhone PRO Max.

Skall erkänna att jag är en androidperson, men för 105:- i veckan kan du ju fan köpa en androidtelefon på avbetalning och få allt vad det innebär :P

Men I rest my case för iphone iaf. Hoppas du hittar någon bra
Citera
2021-11-08, 14:18
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Skall erkänna att jag är en androidperson, men för 105:- i veckan kan du ju fan köpa en androidtelefon på avbetalning och få allt vad det innebär :P

Men I rest my case för iphone iaf. Hoppas du hittar någon bra

Kolla här
https://apps.apple.com/se/app/acr-ca...r/id1362975885

acr som läge funnits till Android för fast kostnad, kan på iPhone kosta 150$ i månaden. Woooh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in