Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2021-11-07, 20:03
  #73
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Som jag sa vann Sarah allt hon ställde upp i (utom lagkappen). Hade jag känt till de andra konstiga loppen hon anmälde sig till hade jag uteslutit de också. Syftade enbart på frisim och fjäril. Jasså de tävlade i 25m-bassäng. Då utgår tidigare poster om mina jämförelser med OS-tiderna. Fan att hon halkade. Det hade varit 3 guld i Tokyo annars, viker inte en tum på det.
Sverige vann alla guld i EM (om man bara räknar vissa grenar)
Citera
2021-11-08, 01:25
  #74
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Holland -0.01 på sista växlingen, så nära svensk medalj där.

Hoppas den svenska formtoppningen sitter lika bra till VM.

Är det några av de yngre svenskarna som har kvalat in till VM med sina EM-tider?
Citera
2021-11-08, 12:45
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Är det några av de yngre svenskarna som har kvalat in till VM med sina EM-tider?

Typ alla utom Nystrand.

Finns sprintgrenar på damsidan som snarast har 5-6 som kvalat in och det kan bli en fråga vilka som faktiskt får åka. Har Liljeqvist, Rosvall och Junevik platser när Hansson och Coleman ska in exempelvis.
Citera
2021-11-10, 18:54
  #76
Medlem
FNLSs avatar
Sverigeh blev fyra både i medaljligan (eller snarare guldligan) samt den mer mångsidiga Trophy-ligan, som jag inte riktigt vet hur den beräknas mer än att fler än Sarah räknades. Ungern blev femma, som utan järnladyn blev medaljlösa på damsidan.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback