Ja han sålde väl Fordonsexperten för ett gäng år sedan helt tom på prylar fast han sa att allt skulle ingå? Det var bara tomma kartonger så det skulle se ut som saker...
Men åter till ämnet, stackars alla utsatta barn och ungdomar. 😢
Hur hittar man hans fb-profil? Det finns en namne i samma postort som är gift, någon annan hittar inte jag, finns massor med samma namn men ingen i Långsand eller Älvkarleby.
Stackars jävel som delar namn med han och dessutom precis som han verkar ha två döttrar... Skutskär/Älvkarleby är more or less samma ort då det i Älvkarleby bara finns en liten affär och en pizzeria. Allt annat, som VC, tandläkare, bensinstation osv är i Skutskär som ligger några kilometer norrut.
[quote=VoktorDodka|77785698]Hur hittar man hans fb-profil? Det finns en namne i samma postort som är gift, någon annan hittar inte jag, finns massor med samma namn men ingen i Långsand eller Älvkarleby.[/QUOTE
Hur hittar man hans fb-profil? Det finns en namne i samma postort som är gift, någon annan hittar inte jag, finns massor med samma namn men ingen i Långsand eller Älvkarleby.
Hittar ingen fb profil på honom men han har adress älgstigen 43, sitter med stämningsansökan framför mig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!