Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-29, 18:01
  #13
Medlem
Citatet i artikelns slut antyder att det är ett parti som inte bryr sig så mycket om lagen.
Så borde vara MP eller V.
Citera
2021-10-29, 18:02
  #14
Medlem
Är det säkert att det är ett riksdagsparti?
Vilka lokala partier finns i Gävleborg?
Citera
2021-10-29, 18:03
  #15
Medlem
Jag tycker det här låter som ett organiserat gangbang där kvinnan inte var frivillig deltagare.
Förmodligen en pojkvän/hallick som organiserat.
Citera
2021-10-29, 18:03
  #16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vilka genomvidriga jävla as, lägst av lägst stående varelser: 10 stycken i samförstånd, ingen kommer till undsättning, ingen stoppar
Citera
2021-10-29, 18:05
  #17
Medlem
En kommun relativt nära gränsen till Dalarna kan man tänka sig, detta då både målsägande och en av förövarna var från Dalarna och att ärendet hanteras i Dalarna.
Citera
2021-10-29, 18:05
  #18
Medlem
Jag tror inte det är MP, de har ingen "vice ordförande" i alla fall inte centralt.
Citera
2021-10-29, 18:07
  #19
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag tycker det här låter som ett organiserat gangbang där kvinnan inte var frivillig deltagare.
Förmodligen en pojkvän/hallick som organiserat.

Ne.
Citat:
I maj förra året gruppvåldtogs en kvinna i Gävleborgs kommun som somnat på en tillställning, enligt uppgifter till Aftonbladet.

Citat:
Målsägande är en kvinna och hon var alkoholpåverkad och jag bedömer att hon inte hade möjlighet att ta sig där ifrån.
Citera
2021-10-29, 18:09
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ne.
Oj, då föll den teorin!
Att lyckats hitta 10 pers som är så desperata att de ger sig på en sovande kvinna är fan imponerande.
Citera
2021-10-29, 18:10
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag tycker det här låter som ett organiserat gangbang där kvinnan inte var frivillig deltagare.
Förmodligen en pojkvän/hallick som organiserat.

Precis, är inne på samma tanke.

Kan vara blandat med babbar och etniskt svenska män. Båda grupper glor väl på porr i stort sett lika mycket oavsett civilstånd och gangbangs av olika slag finns det gott om på ”gratis”-sidorna. Vågar till och med gissa på att det rör sig om 70- och 80-talister.
Citera
2021-10-29, 18:11
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Är det säkert att det är ett riksdagsparti?
Vilka lokala partier finns i Gävleborg?

Hoforspartiet, Ljusdalspartiet och Nordanstigspartiet
Citera
2021-10-29, 18:14
  #23
Medlem
Ett magstarkt ärende, det har alltså inte varit petting endast. Samma gärningsman är misstänkt för andra brott mot kvinnan. Man kan ju misstänka att de har en nära relation och inte endast genom partiet.
Citera
2021-10-29, 18:17
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Jag tror inte det är MP, de har ingen "vice ordförande" i alla fall inte centralt.

Vänsterpartiet och moderaterna har kvinnliga vice partiordförande. Enligt Aftonbladets artikel är den vice partiordföranden en man.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback