2022-05-17, 19:52
Medlem
fsdfsdfs avatar
Jag brukar inte skriva i skvallerforumet - men föreslår patriotiskt att vi alla svenskar ger blanka f-n i att underhålla den här tråden omgående.

Ett aggressivt Ryssland bedriver anfallskrig mot sina grannar och försöker även påverka oss med desinformation och annat när nu Sverige ska gå med i NATO. Ni vet inte vems syften ni hjälper av att dela information här som kan svärta ner eller till och med kanske användas som "kompromat" - inte för att jag säger det finns något.

Mitt intryck av karln är att han är ödmjuk och rakryggad samt inte drar sig för att kalva upp ärmarna, paddla med värnpliktga etc, samt kommunicerar på ett rakt och övertygande sätt.

Rättning, mittåt.
Citera
2022-05-17, 20:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Denna typ av helt ogrundade rykten är helt meningslösa. Ingen vet något. Inte ens ett rykte utan sitter bara att skriker om dumheter. Ge er.

De ska skiljas eller är det bara ett rykte? Har frun givit en kommentar eller är det bara ett påhitt?

Citat:
Ursprungligen postat av U-landsdemokrat
Det är bara en avledningsmanöver. Alla vet att han föredrar snopp.

Det skulle förklara rätt mycket. Den överstelöjtnanten som numera verkar flyttat till ett av Baltländerna sa att han var kursare med Byden och att han på den tiden hade vettiga värderingar. Sedan drog han till USA på utbildning och när han kom hem därifrån verkade han förändrad.

I klippet som länkades till tidigare håller jag med om att han ser gulaktig ut i hyn och ögonvitorna ser grumliga ut. Sovit dåligt och kass sminkös eller hepatit?

Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Försvarsmakten har inte bara som uppgift att försvara Sveriges geografiska yta, utan också våra demokratiska värderingar och alla människors lika värde. Med sina deltaganden i dessa evenemang så markerar Bydén att om man inte ställer sig bakom HBTQ-personers lika rättigheter så har man inte i försvaret att göra, vilket han gör helt rätt i.

1. Då kan väl du berätta i så fall om alla människor är lika mycket värda hur man kan skjuta eller döda ryssar? 2. Betyder det att det är ok att döda lite svenskar, danskar, italienare eller andra invandrare i så fall. 3. När vi ändå diskuterar saken, är Breivik och Hitler lika mycket värd som du? Besvara frågorna i turordning så vi kan följa din tankegång.

Bara så du vet, det vänsterextrema vulgär-jippot pride har ingenting med homosexuellas rättigheter att göra. Jag vet normala städade homosexuella som hatar vansinnet. Vuxna människor som går tunt i kedjor och lädertrådar som knappt döljer någonting, vissa går på alla fyra med bitboll framför förskräckta barn. Hade man gått så någon annan dag så hade polisen gripit dig och du hade blivit åtalad för blottning, ofredande, förargelseväckande beteende eller vad nu åtalspunkten heter. Jag noterar för övrigt att googles algoritmer sorterar bort precis alla perversa bilder som tidigare legat ute. Tydligen är det för grovt till och med för google. Food for thoughts...
Citera
2022-05-17, 20:13
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsdfsdf
Jag brukar inte skriva i skvallerforumet - men föreslår patriotiskt att vi alla svenskar ger blanka f-n i att underhålla den här tråden omgående.

Ett aggressivt Ryssland bedriver anfallskrig mot sina grannar och försöker även påverka oss med desinformation och annat när nu Sverige ska gå med i NATO. Ni vet inte vems syften ni hjälper av att dela information här som kan svärta ner eller till och med kanske användas som "kompromat" - inte för att jag säger det finns något.

Mitt intryck av karln är att han är ödmjuk och rakryggad samt inte drar sig för att kalva upp ärmarna, paddla med värnpliktga etc, samt kommunicerar på ett rakt och övertygande sätt.

Rättning, mittåt.

Berätta för oss istället hur det kommer sig att karln väljer att smilande med Özz ta en selfie? Özz har alltså betalat en invandrare (och som jag förstått också är muslim) pengar svart för arbete denne gjort på familjen Nujens fastigheter på Gotland. Denne invandrare körde sedan ihjäl man, kvinnor och barn med lastbil på Drottninggatan i Stockholm. Özz är sedan tidigare dömd för skattebrott i miljonklassen om jag inte missminner mig? Vilken annan ÖB i något annat land skulle ställa upp på en selfie under de förutsättningarna? Özz är väl kurd och man kan ju undra om Erdogan känner till det där och vad han tycker om det?
Citera
2022-05-17, 20:23
Medlem
Dofternas avatar
Kan Silversporre bli den som ersätter Bydén?
Citera
2022-05-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
1. Då kan väl du berätta i så fall om alla människor är lika mycket värda hur man kan skjuta eller döda ryssar? 2. Betyder det att det är ok att döda lite svenskar, danskar, italienare eller andra invandrare i så fall. 3. När vi ändå diskuterar saken, är Breivik och Hitler lika mycket värd som du? Besvara frågorna i turordning så vi kan följa din tankegång.

Bara så du vet, det vänsterextrema vulgär-jippot pride har ingenting med homosexuellas rättigheter att göra. Jag vet normala städade homosexuella som hatar vansinnet. Vuxna människor som går tunt i kedjor och lädertrådar som knappt döljer någonting, vissa går på alla fyra med bitboll framför förskräckta barn. Hade man gått så någon annan dag så hade polisen gripit dig och du hade blivit åtalad för blottning, ofredande, förargelseväckande beteende eller vad nu åtalspunkten heter. Jag noterar för övrigt att googles algoritmer sorterar bort precis alla perversa bilder som tidigare legat ute. Tydligen är det för grovt till och med för google. Food for thoughts...
Det är okej att skjuta ryssar (liksom folk av alla nationaliteter) i syfte att försvara sitt land, i händelse av invasion.
Breivik har samma människovärde som mig och ska behandlas med lika mycket respekt av samhället.

Det som är vansinne är att vilja hindra homosexuella från att ha sex, från att gifta sig eller att skaffa barn. Förakt för homosexuella och homosexuellas handlingar och rättigheter är endast korkat och skadligt. Lyckligtvis är det numera få människor som är så korkade, och de blir allt färre.
Citera
2022-05-17, 20:32
Medlem
tuggishs avatar
Hörde hans sommarprat för något år sedan. Hela Pride-grejen handlar mest om karriär skulle jag säga. Han är på en nivå då man måste vara lite politiskt medveten. Varenda parti/organisation/fackförbund ska ju tycka Pride är bra för att uppfattas som modern.

Skulle tro att han är så där karriärkåt att han gör just rätt saker vid rätt tillfälle. Med det sagt är han säkert bra militär, ingen aning. Men en vänsterregering vill väl inte ha en ÖB som spottar snus och slår sin fru, samt hänger på flashback. Den gamle unkna militären har försvaret försökt distansera sig från under 20 år minst.
Citera
2022-05-17, 20:52
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Det är okej att skjuta ryssar (liksom folk av alla nationaliteter) i syfte att försvara sitt land, i händelse av invasion.
Breivik har samma människovärde som mig och ska behandlas med lika mycket respekt av samhället.

Det som är vansinne är att vilja hindra homosexuella från att ha sex, från att gifta sig eller att skaffa barn. Förakt för homosexuella och homosexuellas handlingar och rättigheter är endast korkat och skadligt. Lyckligtvis är det numera få människor som är så korkade, och de blir allt färre.

Du är en hjärntvättad idiot om du tror att det är det vulgär-pride handlar om. Vanliga normala bögar hatar pride. Pride är i allra högsta grad en politisk vänsterextrem rörelse, helt i linje med det kulturmarxistiska att "utmana" (läs förstöra) samhällsstrukturer. Att Byden ställer upp på vänsterextrema politiska manifestationer som pride vore som att gå i NMR-tåg. Man kan omfamna äkta jämställdhet och respektera normala homosexuella utan att göra det till en politisk manifestation.

Du klarar inte att svara på frågorna utan att ändra definitionen. Ta du och fundera på det.
Citera
2022-05-17, 20:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna

Turken Dennis?
Citera
2022-05-17, 20:57
Medlem
Citat:

Du menar kanske Gyllensporre? Då blir det kanske lättare för turkarna att öppna dörren till Nato.

Skulle dock (helt utan kvalifikationer eller insikt) gissa att nuvarande sitter rätt stabilt. Omdömeslöst naturligtvis men det är bara en skandal för den som vill att det ska vara en skandal.
Senast redigerad av Ohorsamhet 2022-05-17 kl. 21:12.
Citera
2022-05-17, 21:12
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Du menar kanske Gyllensporre? Då blir det kanske lättare för turkarna att öppna dörren till Nato? Skulle dock, helt utan kvalifikationer, gissa att nuvarande sitter stabilt.

Men kuken då. Ja, jag menar Gyllensporre.

Förresten, varför finns inte denna gamla adliga släkt i T9? Fick ingen rättning.
Citera
2022-05-17, 21:15
Medlem
Citat:
Men kuken då. Ja, jag menar Gyllensporre.

Förresten, varför finns inte denna gamla adliga släkt i T9? Fick ingen rättning.

För att den adliga släkten heter Gyllensparre. Gyllensporre är inte adlig men ville kanske låta lite fiiinare än Öztürkmen.
Citera
2022-05-17, 21:16
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Nej, det där är inte svenska värderingar. Det där är hur du vill att svenska värderingar ska vara. Du vill göra om Sverige till något annat än vad det är. Du är lika anti-svensk som islamisterna.

Svenska värderingar, d.v.s. de värderingar som genomsyrar samhället och som de allra flesta svenskar har, innefattar full respekt för homosexuella, stark skepsis mot nationalism och en hög grad av sekularism.
Det är vad du vill att det skall vara. Men i min miljö, alltså Svenska, så har bögar dålig respekt, vi är nationella och vi tror på en Gud.

Och vad med på detta, vi kommer inte vara era slavar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in