Citat:
Ursprungligen postat av
Malla68
Denna typ av helt ogrundade rykten är helt meningslösa. Ingen vet något. Inte ens ett rykte utan sitter bara att skriker om dumheter. Ge er.
De ska skiljas eller är det bara ett rykte? Har frun givit en kommentar eller är det bara ett påhitt?
Citat:
Ursprungligen postat av
U-landsdemokrat
Det är bara en avledningsmanöver. Alla vet att han föredrar snopp.
Det skulle förklara rätt mycket. Den överstelöjtnanten som numera verkar flyttat till ett av Baltländerna sa att han var kursare med Byden och att han på den tiden hade vettiga värderingar. Sedan drog han till USA på utbildning och när han kom hem därifrån verkade han förändrad.
I klippet som länkades till tidigare håller jag med om att han ser gulaktig ut i hyn och ögonvitorna ser grumliga ut. Sovit dåligt och kass sminkös eller hepatit?
Citat:
Ursprungligen postat av
absinten
Försvarsmakten har inte bara som uppgift att försvara Sveriges geografiska yta, utan också våra demokratiska värderingar och alla människors lika värde. Med sina deltaganden i dessa evenemang så markerar Bydén att om man inte ställer sig bakom HBTQ-personers lika rättigheter så har man inte i försvaret att göra, vilket han gör helt rätt i.
1. Då kan väl du berätta i så fall om alla människor är lika mycket värda hur man kan skjuta eller döda ryssar? 2. Betyder det att det är ok att döda lite svenskar, danskar, italienare eller andra invandrare i så fall. 3. När vi ändå diskuterar saken, är Breivik och Hitler lika mycket värd som du? Besvara frågorna i turordning så vi kan följa din tankegång.
Bara så du vet, det vänsterextrema vulgär-jippot pride har ingenting med homosexuellas rättigheter att göra. Jag vet normala städade homosexuella som hatar vansinnet. Vuxna människor som går tunt i kedjor och lädertrådar som knappt döljer någonting, vissa går på alla fyra med bitboll framför förskräckta barn. Hade man gått så någon annan dag så hade polisen gripit dig och du hade blivit åtalad för blottning, ofredande, förargelseväckande beteende eller vad nu åtalspunkten heter. Jag noterar för övrigt att googles algoritmer sorterar bort precis alla perversa bilder som tidigare legat ute. Tydligen är det för grovt till och med för google. Food for thoughts...