2021-10-24, 20:27
Medlem
MickeyMantles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Såg häromdagen filmen "Magnum Force" med clintan. Handlingen är att ett sammansvetsat gäng poliser beslutar sig för att bli hämnare och mördar kriminella. Inspirerande film?

När börjar det bli dags att snuten tar till nya kreativa metoder och börjar avrätta allt slödder ute i orten? Anser polisen att det finns någon mening med att hålla smutsiga Mena-hundar vid liv alls? Snuten vet vilka de är och när sker den dagen då polisen agerar direkt så fort ett nytt missbildat rapparface eller annan kriminell sticker ut sin haka. Hur långt ner i åldrarna kommer snuten avrätta ortenborna? Redan vid 10 års ålder vet alla hur det kommer att sluta men samhället reagerar inte alls.
Snuten är PK, de kommer aldrig höra något så okänsligt.
Citera
2021-10-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reptilia0910
"Du som svensk vågar inte ens klaga på en pizza med spott på" Vem fan är du och yttra dig om det? Vem är du att generalisera svenskar på det sättet? Uppför dig för fan.

Detta stämmer in så jäkla klockrent så de skriker om det. I utlandet brukar folk använda ordet: "Se hace el Sueco".. vilket betyder att personen låtsas som att allt är okej.. Även Amerikaner säger detta ofta om svenskar. Be Swede är ett känt ordval som amerikaner säger om svenskar. Så ta reda på lite fakta in du slänger ur dig kaxigheter bakom en skärm.
Citera
2021-10-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Visste inte att Einàr skådespelade i en föreställning som barn för övrigt.

Nä. det var nytt. Skulle fortsatt på den banan.
Citera
2021-10-24, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Vilket trams. Nu är jag själv svensk, men du skriver ju som en vek jävla svennebanan. Typiskt tjafs om "hederligt", "sover gott om nätterna" och liknande plattityder. En man skiter väl i polisen om det går stick i stäv med vad man själv tror på.

Jag har sålt massvis med droger för säkert över en halv miljon de senaste fem åren, och så länge man säljer det man utger sig för att göra så har jag inga problem med att folk överdoserar eller missbrukar. Det är deras val. Jag har t.o.m. ofta varnat för interagerande substansblandningar och uppmanat till försiktighet när det handlat om tyngre substanser. Det kommer ändå alltid att säljas, så när becknare som jag tar plats så är det fan så mycket säkrare för hela den undre världen än när svartskallar från orten gör det.

En riktig man försörjer sin familj. Punkt. Det är skillnad på att beckna och att sälja vapen eller syssla med människosmuggling, tycker jag, och därför har jag aldrig haft problem med det. Sköter man det dessutom snyggt är risken att torska praktiskt taget obefintlig.

Men gå och kväv dig själv.
sånna som dig ska Fan inte ens andas samma luft som andra,en riktigt lowlife langare är vad du är. Å alla andra som säljer droger.. USCH
Citera
2021-10-24, 20:35
Skytten hade ett safarilandhölster på benet. Svårt att se för vilken slags pistol. Gissar glock 17 och viss stulen securitaspistol
Citera
2021-10-24, 20:43
Bannlyst
SVT: s Lokala Nyheter uppmärksammade idag att babbarna i Järva är arga av avund på grund av den stora uppmärksamheten om mordet på Einar.

Hur tänker dessa människor?
Citera
2021-10-24, 20:44
Medlem
Rebali179s avatar
Bert - Einár! https://youtu.be/5-AfD0Y0pU4
Citera
2021-10-24, 20:46
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Såg häromdagen filmen "Magnum Force" med clintan. Handlingen är att ett sammansvetsat gäng poliser beslutar sig för att bli hämnare och mördar kriminella. Inspirerande film?

När börjar det bli dags att snuten tar till nya kreativa metoder och börjar avrätta allt slödder ute i orten? Anser polisen att det finns någon mening med att hålla smutsiga Mena-hundar vid liv alls? Snuten vet vilka de är och när sker den dagen då polisen agerar direkt så fort ett nytt missbildat rapparface eller annan kriminell sticker ut sin haka. Hur långt ner i åldrarna kommer snuten avrätta ortenborna? Redan vid 10 års ålder vet alla hur det kommer att sluta men samhället reagerar inte alls.

Finns redan hjältar lite varstans:

” Duterte är en kontroversiell politiker och har blivit beskylld att stå bakom de dödspatruller som har dödat kriminella”

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Rodrigo_Duterte
Citera
2021-10-24, 20:48
Medlem
vancover89s avatar
forfarande ingen adress där han sköts?
Citera
2021-10-24, 20:51
Medlem
Skittråkig nyhet en lovande artist som föll offer för sina gängkriminella kontakter.
Citera
2021-10-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89

Öh jo de har nämnts 1000+ ggr, tänker dock inte länka för jag hatar sånna som dig😃
Citera
2021-10-24, 20:54
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
Är polistejp under bron där tvärbanan går. Nära trappan mot Nacka-hållet. Ingen aning om vad gatan in där heter. Men antar att det är där pga. avspärrning och att det står en polisbil nära där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in