Citat:
Ursprungligen postat av
nomen.nescio5
Vilket trams. Nu är jag själv svensk, men du skriver ju som en vek jävla svennebanan. Typiskt tjafs om "hederligt", "sover gott om nätterna" och liknande plattityder. En man skiter väl i polisen om det går stick i stäv med vad man själv tror på.
Jag har sålt massvis med droger för säkert över en halv miljon de senaste fem åren, och så länge man säljer det man utger sig för att göra så har jag inga problem med att folk överdoserar eller missbrukar. Det är deras val. Jag har t.o.m. ofta varnat för interagerande substansblandningar och uppmanat till försiktighet när det handlat om tyngre substanser. Det kommer ändå alltid att säljas, så när becknare som jag tar plats så är det fan så mycket säkrare för hela den undre världen än när svartskallar från orten gör det.
En riktig man försörjer sin familj. Punkt. Det är skillnad på att beckna och att sälja vapen eller syssla med människosmuggling, tycker jag, och därför har jag aldrig haft problem med det. Sköter man det dessutom snyggt är risken att torska praktiskt taget obefintlig.
Men gå och kväv dig själv.
sånna som dig ska Fan inte ens andas samma luft som andra,en riktigt lowlife langare är vad du är. Å alla andra som säljer droger.. USCH