Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Ecstacy frigör serotonin som får dig att må bra men det kan också uppstå lite olika sidoeffekter och bieffekter såväl visuella som psykiska. Överlag vet du inte ens vad ett piller innehåller. De brukar väl innehålla MDMA men kan även innehålla annat, lite vad som helst inkl för dig okända RC-droger. Om du använde detta ofta är det inte konstigt om det blev lite fel i huvudet på dig. Många blir deppiga medans du fick en annan effekt. Detta är ingen konspiration eller något mystiskt som har hänt utan det är 99% säkert bara en effekt av drogen i kombination med ditt psyke. Var glad att du inte blev djupt deprimerad i stället, det blir många som tar den drogen för mycket och för ofta. Det bästa du kan göra är att sluta ta drogen helt enkelt eftersom den uppenbarligen fuckar upp din hjärna.
Det är egentligen därför jag vill bli hög på E, jag vill se mig själv i olika tidslinjer, det är en skön känsla och svårt att förklara.
Jag kan få förklaring på varför jag kommer att dö ett visst sätt och jag kan komma i kontakt med folk som jag egentligen inte känner men förmodligen har känt i andra tidslinjer och att deras liv förvandlats pga mina misstag.
Tänk då prata med dessa, att veta dina misstag fått dem leva ett liv de inte har koll på och att de misstänker dig veta varför du pratar med dem (då du känner dem från annan tidslinje) men att de vet inte det. Att man vill be om ursäkt men att inte kunna förklara det men man kan åtminstone prata med dem.