Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-05, 07:13
  #2665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
http://www.svt.se/kultur/zlatans-bar...kan-bli-museum

Hur många turister vill besöka Rosengård?

Äkta Zlatan-fans hade nog inte tvekat

Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Naturligtvis inga. "Museet" hade fått stänga inom två timmar pga skadegörelse.

Tror jag inte. Man har respekt för Zlatan i Rosengård.
Citera
2017-01-18, 19:07
  #2666
Medlem
BarryHeros avatar
Hur kommer det sig att Zlatan och Helena aldrig har gift sig?
Citera
2017-02-07, 03:00
  #2667
Medlem
BarryHeros avatar
Hur fan lyckades Zlatan-appen med gå back 300 miljoner kronor?? Vad är det som kostar så mycket?

Citat:
Zlatans app har inte blivit någon kassako.
Enligt företaget United Influencers läggs den nu ner.
”Vi är tacksamma för det samarbete vi haft med Zlatan kring Zlatan Unplugged”, säger vd:n Istvan Beres i ett pressmeddelande, enligt Expressen.
Zlatan Ibrahimovic har under några år haft en egen kommunikationskanal där han, till mångas förtret väldigt kortfattat, svarat på frågor mestadels i samband med matcher.
I höstas rapporterades det om mångmiljonförluster, hela 300 miljoner sedan starten, för företaget bakom.
Och i dag meddelar United Influencers att man avslutar samarbetet med fotbollsstjärnan.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...p-gar-i-graven

Edit:

Jag har sjalv aldrig anvant mig av appen sa jag vet inte exakt vad den erbjuder.
Citera
2017-02-07, 07:05
  #2668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur kommer det sig att Zlatan och Helena aldrig har gift sig?

Det ryktades om att de gift sig i hemlighet då Helena bar en stor "blaffa" till ring på vänstra ringfingret på fotbollsgalan. Detta är dock vare sig bekräftat eller dementerat såvitt jag vet.
Citera
2017-02-07, 12:48
  #2669
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur fan lyckades Zlatan-appen med gå back 300 miljoner kronor?? Vad är det som kostar så mycket?



http://www.aftonbladet.se/sportblade...p-gar-i-graven

Edit:

Jag har sjalv aldrig anvant mig av appen sa jag vet inte exakt vad den erbjuder.

Nja, det är ju företaget som gått back 300 miljoner. Inte själva Zlatans app.

http://www.unitedinfluencers.se/influencer-marketing/
__________________
Senast redigerad av mishima 2017-02-07 kl. 12:54.
Citera
2017-02-09, 07:18
  #2670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Håller helt med dig, han är mer än värd alla priser och utmärkelser. Men en sak undrar jag dock, det kan ju inte vara roligt att gå på en fotbollsgala när kärringen ser ut som 50 år plus och som om hon gjort alldeles för mycket botox och plastikingrepp i ansiktet!!
Åldersskillnaden kommer märkas mer nu när hon har kommit upp i åldern och Zlatan är fortfarande ung och viril.

Kan du länka nåra bilder på henne när hon ser gammal ut? Sist jag googlade henne var det tvärtom, för varje år som gick blev hon snyggare och inte minst klädde sig snyggare för varje år som gick. Sen har jag hört bl.a. GW Persson säga att han aldrig träffat en man som har så extremt mycket respekt för sin flickvän så som Zlatan har för Helena.
Citera
2017-02-26, 13:02
  #2671
Medlem
klimathotets avatar
Vilka företag är förknippade med Zlatan? Vitamin vatten, Volvo, A-Z något mer?
Citera
2017-02-26, 13:12
  #2672
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Vilka företag är förknippade med Zlatan? Vitamin vatten, Volvo, A-Z något mer?

Dressman
Citera
2017-02-26, 13:32
  #2673
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Vilka företag är förknippade med Zlatan? Vitamin vatten, Volvo, A-Z något mer?
Astra Zeneca (genom varumärket Xyloproct).
Citera
2017-02-26, 13:36
  #2674
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Vilka företag är förknippade med Zlatan? Vitamin vatten, Volvo, A-Z något mer?

Han har ju parfymer också men jag vet inte riktigt vilket företag det är som tillverkar dem.
Citera
2017-03-02, 13:36
  #2675
Medlem
arazals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur fan lyckades Zlatan-appen med gå back 300 miljoner kronor?? Vad är det som kostar så mycket?



http://www.aftonbladet.se/sportblade...p-gar-i-graven

Edit:

Jag har sjalv aldrig anvant mig av appen sa jag vet inte exakt vad den erbjuder.

vill man veta vad Zlaatn har för sig räcker det med att läsa i tidningen, nån betal-app behövs då inte
Citera
2017-03-02, 15:15
  #2676
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arazal
vill man veta vad Zlaatn har för sig räcker det med att läsa i tidningen, nån betal-app behövs då inte

www.expressen.se tar verkligen priset när det gäller att rapportera nyheter om Zlatan. Jag skulle kunna slå vad om att de har minst en reporter som jobbar heltid med att vaska fram "nyheter" om hans förehavanden. Som en test har jag besökt deras hemsida ett par gånger om dagen, och det finns alltid minst två, tre nya bilder och någon krystad artikel på förstasidan. Det kan exempelvis röra sig om saker som Zlatan tänkt eller sagt, lösa rykten, citera någon annan kändis som hyllar honom eller försäljning av tavlor (!) som föreställer ovannämnde. Förbannat tröttsamt är det hur som helst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback