Citat:
Ursprungligen postat av
hector10
Jag fick samma mail som dig, mitt konto har dem nu låst. Jag försökte logga in och det var låst och kollade mailet och såg samma mail som du fick. Kollar aldrig mailet som är knutet till mitt pokerkonto eftersom det är bara till den sidan.
Hursomhelst så har jag varit pokerproffs sedan 2005 cirka, jag googlade precis om problemet och det var så jag hittade denna tråd. Att sätta in 5000 i veckan är skrattretande lite för oss som livnär oss på pokern. Jag vinner och förlorar minst 5x det beloppet dagligen, det är inte ens ett inköp på vissa nivåer jag spelar. Jag har dessutom spelat på Party i flera år nu och endast hos dem, senaste tiden mest pga att det är omöjligt att sätta in en rulle någon annanstans. Jag vet inte vad jag kan visa för inkomster förutom det uttag från deras egna sida. Visst jag har pengar sparade äger min lägenhet helt men får man inte ens vara pokerproffs i Sverige, jag fattar ingeting.
Precis, 5000kr är ett enormt handikapp att spela för även på dom allra lägsta nivåerna. Dessa stollar i tråden har ingen aning vad det innebär.
Väldigt märkligt om du bara spela på där, så har dom förmodligen inte kollat upp våra konton utan bara skicka standard utskick till alla som spelar på vissa nivåer eller omsätter en viss summa.
Du får väl försöka förklara till dom via mail eller chatt att mina pengar kommer från er.
Det blir jobbigare för mig som spelar på så många sidor. Ska jag maila kontohistorik på alla sidorna, alldeles för krångligt. Deras förlust, enda anledning jag spelar på deras sida är för covid. Nu den 14 november när förhoppningsvis spärren släpper så har jag åter makten och välja vilken sida som passar mig bäst.